کد خبر: ۷۴۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

واکنش عزیزی خادم به ارتباطش با جادوگر

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن سکوت درباره ارتباطش با جادوگر گفت که اطلاعی از ممنوع بودن برگزاری اردوهای برون‌مرزی تیم‌های ملی فوتبال ندارد.
واکنش عزیزی خادم به ارتباطش با جادوگر
آفتاب‌‌نیوز :

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستم. وزارت ورزش و جوانان اقدام بزرگ و مبارکی انجام داد. تمام وجود و حتی نفس کشیدن ما به برکت شهداست؛ کسانی که وجود خود را خالصانه، عارفانه و صادقانه برای کشورمان گذاشتند و در دنیا و آخرت جاودان هستند.

وی حضور در مراسم تدفین شهدا را حداقل کاری دانست که می‌توان برای این عزیزان انجام داد و گفت:‌ امیدوارم همه ما از حضور و نام شهدا درس زندگی و عبرت بگیریم. با تمام وجود قدردان همه شهدای عزیز هستیم. ان‌شاءالله هفته آینده صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی می‌شود. با توجه به سهمیه‌ای که فیفا به فدراسیون فوتبال می‌دهد، ان‌شاءالله تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز در سه دیدار مقدماتی و پس از صعود کنار ما باشند. این موضوع در ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی مطرح می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مخالفت با سفرها و اردوهای خارجی تیم‌های ملی فوتبال گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و نمی‌دانم. معمولاً سفرهای تیم‌های ملی توسط شورای برون‌مرزی انجام می‌شود. اجازه بدهید امروز درباره شهدا صحبت کنیم. ما همیشه در دسترس هستیم و امروز باید یاد و خاطره اسطوره‌های خودمان را زنده نگه داریم. شهدا برای ما اسطوره و درس زندگی هستند و همه چیز ما به برکت شهدا و نام آنهاست. شهدا روی سر ما جای دارند و نباید خانواده‌های آنها را فراموش کنیم.

عزیزی خادم همچنین در خصوص سؤال خبرنگاری در مورد ارتباطش با فردی که نامش به جادوگری گره خورده است، پاسخی نداد و گفت که امروز فقط درباره شهدا صحبت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین