کد خبر: ۷۴۹۷۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

کولاک، جاده زنجان - طارم را دوباره بست

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک شدید برای دومین بار جاده شریانی زنجان - طارم را مسدود کرد و در این شرایط جوی احتمال سقوط بهمن در جاده های کوهستانی استان وجود دارد.
کولاک، جاده زنجان - طارم را دوباره بست
آفتاب‌‌نیوز :

جوادیوسفی روز پنجشنبه افزود: بعدازظهر روز گذشته/ چهارشنبه/ جاده فرعی قیدار به ابهر را راهداران بازگشایی کردند و در حال حاضر تردد در این مسیر ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به علت کولاک شدید و عدم ایمنی جاده های زنجان - تهم - چورزق، نیک پی - ماهنشان و دندی به تخت سلیمان مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به احتمال سقوط بهمن در جاده های استان، هموطنان از سفرهای غیرضروری در جاده های زنجان خودداری کنند. در حال حاضر تردد در جاده های کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. رانندگان در صورت ضرورت برای تردد از وضعیت جاده های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پر بودن باک اطمینان داشته باشند و تجهیزات زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی استان امروز بارش برف، وقوع کولاک شدید و سقوط بهمن در جاده های استان محتمل است. هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

یوسفی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین