کد خبر: ۷۴۹۸۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
پاسخ امام جمعه اصفهان به منتقدان روابط ایران با روسیه و چین

امام جمعه اصفهان: معامله با کفار اشکال ندارد / حضرت علی هم با کفار معامله می کرد

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم.
امام جمعه اصفهان: معامله با کفار اشکال ندارد / حضرت علی هم با کفار معامله می کرد
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، اظهار داشت: باید در عمل تابع ائمه اطهار (ع) باشیم.

وی با بیان اینکه بالاترین مقام زن و مادر در جهان هستی متعلق به حضرت زهرا (س) است، ابراز داشت: ایشان همواره در همه جنبه‌ها اصول همسرداری و مادری را به بهترین نحو ممکن انجام داده است و همه بانوان باید از این بانوی بزرگ الگو بگیرند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه چادر علامت پاکی یک انسان است، افزود: حجاب منجر به ایجاد امنیت برای بانوان می‌شود و بهتر است که همه بانوان به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند ایمان مردم را از آنها بگیرد، افزود: در این زمینه سرمایه گذاری‌های زیادی بر روی بانوان انجام داده و بانوان باید بدانند امروز در مقابل دشمن بایستند و دشمن نتواند در وجود آنها نفوذ کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و خواندن نماز اول وقت در حال صحبت با رئیس جمهور روسیه گفت: برخی در این زمینه خودزنی کرده‌اند و گفته‌اند حالا در آن موقع نماز خواندن چه فایده‌ای دارد درک نمی‌کنند که در کشوری که ۷۰ سال است تبلیغ کفر شده است نماز اول وقت چه اهمیتی دارد؟ آنها باید بدانند که ما همه توان و تکیه‌مان به خداست. برخی نمی‌فهمند که چه می‌گویند و وقتی مسئولی کار با ارزشی انجام می‌دهد را می‌خواهند ارزان جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می‌گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم. روسیه و چین هیچگاه در حال سلطه نگری نبوده‌اند و از این رو معامله با کفار اشکال ندارد همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می‌دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
1
39
دوره روحانی 180 درجه عکس این حرف میزدی
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
45
خوبه خدارا شکر مشکل داد و ستد با کافران حل شد و دیگر مشکلی نداریم ،
معلوم شد کافر خوب و کافر بد داریم الان چین و روسیه کافران خوب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
31
پس چرا کاری میکنید بعضی از ایرانیها از ایران اخراج شوند و از ادامه تحصیل در ایران محروم باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین