کد خبر: ۷۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۶
شکوری‌راد:

واژه امنیت ملی بازیچه برخی جریان‌ها شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی شکوری‌راد، عضو شورای مرکزی حزب مشارکت با اشاره به تذکرنامه 77 نماینده مجلس هفتم به وزیر اطلاعات علیه سید محمد خاتمی گفت: «جمع‌آوری امضا برای این تذکر از نمایندگان واقعی مردم برنمی‌آید و بدون تردید نشانه تنزل شأن و جایگاه مجلس و نمایندگان مجلس است».

شکوری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به اینکه "این نامه نشانه میزان درک امضاکنندگان آن از یک موضوع ساده است"، گفت: «متاسفانه واژه امنیت ملی بازیچه و لغلغه زبان برخی جریان‌ها شده و به خود اجازه می‌دهند تحت لوای آن به هر اقدام ناشایستی دست بزنند».

وی اضافه کرد: «کسی که مقداری با ادبیات و گفتمان حضرت امام آشنایی داشته باشد، اعتراف خواهد داشت که آنچه آقای خاتمی در جمع دانشجویان گیلانی گفته چیزی غیر از دیدگاه‌های امام نبوده است».

شکوری‌راد افزود: «اینکه جماعتی سخنان آقای خاتمی را وسیله‌ای برای حمله به وی قرار دهند، نشانه سطح فکر نازل آنهاست که حتی از سوی بزرگان اصولگرا نیز این کار تقبیح می‌شود».

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت تصریح کرد: «این نامه، صرفا اقدام کوتوله‌های سیاسی است که متاسفانه به واسطه یک انتخابات غیررقابتی شاهد حضور برخی از آنها در مجلس هفتم شورای اسلامی هستیم».

وی با تاکید بر اینکه "اقدام این نمایندگان علیه سید محمد خاتمی، یک اقدام جناحی هم تلقی نمی‌شود"، افزود: «بعید می‌دانم سردمداران جناح راست نیز این کار را تایید کنند».

شکوری‌راد با اشاره به برخی دیدگاه‌ها مبنی بر آغاز حملات به خاتمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دهم، گفت: «در اینکه کسانی از به میدان آمدن آقای خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم واهمه دارند و برای جلوگیری از آن و تحت فشار قراردادن ایشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد؛ شکی نیست اما اقدام این نمایندگان در اندازه و مقداری نیست که بتوان برای آن حداقل اثرگذاری را در ورود یا عدم ورود خاتمی به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در نظر گرفت». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین