کد خبر: ۷۴۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۴
صفدر حسینی:

آتش توپخانه‌ها را خیلی زود علیه خاتمی تدارک دیده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صفدر حسینی، وزیر اقتصاد و دارایی خاتمی با اشاره به تذکر 77 نماینده مجلس به وزیر اطلاعات مبنی بر لزوم تذکر و برخورد با سید محمد خاتمی اظهار داشت: «نمایندگان مجلس هفتم بدانند که آقای خاتمی جایگاه ممتازی در جمهوری اسلامی و در میان ملت ایران و همه ملل جهان دارند».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اضافه کرد: «منطق خاتمی از پایگاه یک روحانی مسلمان و شیعه در دوران ریاست‌جمهوری‌‌اش باعث شد که همه دنیا بر ابتکار گفت‌وگوی تمدن‌ها که روح پیام اسلام و روح پیام انقلاب اسلامی است، توافق کنند».

حسینی خطاب به نمایندگان تذکر دهنده به وزیر اطلاعات علیه سید محمد خاتمی توصیه کرد: «به جای تذکر به آقای خاتمی که از چنین جایگاهی برخوردارند، به آقای احمد‌ی‌نژاد تذکر دهید که به هنگام حضورش در دانشگاه کلمبیا فرصتی را برای اهانت بیگانگان به انقلاب و جمهوری اسلامی و مفاخرملی ما فراهم کرد ولی به هنگام بازگشت وی همه سران نظام پای پلکان هواپیما رفتند و از او به گرمی استقبال کردند».

وزیر اقتصاد و دارایی دولت اصلاحات ادامه داد: «خاتمی منادی اسلام و انقلاب اسلامی و منادی روح پیام امام راحل به ملت و جهانیان است؛ حال آنکه احمدی‌نژاد از ابتدا با نامه‌نگاری با رییس‌جمهور آمریکا و حضور در شورای سیاستگذاری آمریکا و اقداماتی از این قبیل عزت نظام اسلامی را در دو سال و نیم گذشته در مجامع جهانی خدشه‌دار کرده است».

حسینی تاکید کرد: «نمایندگان ملت بهتر است به جای تذکر به خاتمی، به رییس‌جمهور به خاطر تورم افسارگسیخته‌ای که طبقات محروم جامعه را نشانه رفته است، تذکر دهند».

وی خاطرنشان کرد: «خاتمی خود از متن انقلاب و مدافع اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) است و از پایگاه یک روحانی خط امامی سخن می‌گوید».

صفدر حسینی تصریح کرد: «بدون شک از این اقدام برخی نمایندگان مجلس، جز لفاظی سیاسی و سیاسی‌کاری تلقی دیگری نمی‌توان داشت و حتی نمی‌توان آن را یک اقدام جناحی هم دانست».

وی افزود: «بعید می‌دانم که بزرگان جناح راست و همه نیروهای جریان محافظه‌کار از این اقدام نمایندگان مذکور حمایت کنند».

حسینی در ادامه خطاب به این نمایندگان اظهار داشت: «تا انتخابات ریاست جمهوری دهم فرصت یکساله‌ای باقی است که مدت کوتاهی هم نیست چرا از هم‌اکنون آتشبارها را به سمت خاتمی نشانه‌ رفته‌اید»؟

وی تاکید کرد: «متن مردم، خواهان حضور آقای خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم است و این نکته را طراحان و امضاکنندگان این تذکر به خوبی می‌دانند و از این روست که آتش توپخانه‌های خود را از هم‌اکنون برای حمله به خاتمی تدارک دیده‌اند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۸
0
0
خاتمی باید حضور پیدا کند. این نه حرف من است نه حرف یک گروه خاص. حرف «ایران» است
با همه سختی ها که دارد می ارزد که باز چهره ایران را به جهانیان آنطور که واقعا است نشان دهد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین