کد خبر: ۷۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۰

ابوترابی‌فرد: ترجیح می‌دهم در مجلس بمانم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده قزوین و نایب رئیس مجلس در جمع خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های احتمالی وزارت کشور است، اظهار داشت: «با توجه به اینکه اخیرا توسط مردم قزوین به مجلس راه یافتم ترجیح می‌دهم در مجلس فعالیتم را ادامه دهم». 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حسن ابوترابی‌فرد با اشاره به انصراف نمایندگان برای تذکر به وزیر اطلاعات علیه خاتمی گفت: «رسانه‌های بیگانه همواره در جهت اختلاف‌افکنی میان مسئولان نظام حرکت می‌کنند و در مورد سخنان آقای خاتمی هم به نظر می‌رسد رسانه‌های بیگانه مطالبی را انعکاس دادند که برداشت آنان از صحبت‌های ایشان بوده که مورد تحریف قرار گرفته بود». 

وی افزود:‌ «برخی نمایندگان با توجه به گزارش رسانه‌های بیگانه تذکری را تهیه کرده بودند که امروز در جریان واقعیت و تحریف سخنان آقای خاتمی قرار گرفتند و با آگاهی از تحریف سخنان آقای خاتمی تذکر خود را پس گرفتند».

خبرنگاری پرسید آیا این نوع برخوردها از طرف اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با آقای خاتمی مرتبط است ابوترابی در پاسخ گفت: «بهترین دلیل در خصوص این سوال این بود که امروز دوستان ما از دادن تذکر انصراف دادند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین