کد خبر: ۷۴۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۴
ولی‌ا... شجاع‌پوریان:

خاتمی می‌گوید این تخریب‌ها بیشتر هم می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ولی‌ا... شجاع‌پوریان نماینده بهبهان در مجلس با اشاره به تذکری که قصد داشت درصحن مجلس بدهد و بعد منصرف شد در جمع خبرنگاران گفت: «دیروز بخشی از سخنان تحریف شده آقای خاتمی مبنای تنظیم یک تذکر شد و 77 نفر از نمایندگان هم این تذکر را امضا کرده بودند اما امروز نمایندگان امضاکننده تذکر می‌گفتند که مطلع نبودند که سخنان آقای خاتمی تحریف شده است». 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب وی افزود: «نمایندگان هنگامی‌که متوجه شدند که رسانه‌های بیگانه سخنان خاتمی را تحریف کردند با شهامت امضاهایشان را پس گرفتند و در مجموع از قرائت این تذکر هم عقب‌نشینی شد».

عضو فراکسیون اقلیت تصریح کرد: «سخنان کوچک‌زاده در بیان نظر خودش درباره سخنان خاتمی تخطی از آیین‌نامه مجلس بود و وی باید نظراتش را در نطق پیش از دستور ارائه کند نه در قالب تذکر من هم به همین دلیل قصد دادن تذکر را داشتم که با مخالفت آقای ابرترابی مواجه شد».

وی ادامه داد: «ما پس از انقلاب دباره دیدگاه امام درباره صدور انقلاب یک مفهوم معنوی موردنظرمان بوده است تا ما بتوانیم در جمهوری اسلامی یک مدل و الگوی موفق از نظام دینی ارائه کنیم که در این نظام مردم دارای رفاه باشند و حقوق شهروندی مردم موردنظر باشد و این الگوی موفق خواه یا ناخواه مورد توجه مردم دنیا قرار خواهد گرفت و صدور انقلاب هم یک امر معنوی بوده که موردنظرم امام خمینی بوده است».

 شجاع پوریان خاطرنشان کرد: «ما در اوایل انقلاب با تفکر انحرافی صدور مسلحانه انقلاب که توسط باند مهدی هاشمی پیگیری می‌شد مبارزه کردیم و جمهوری اسلامی هیچگاه اندیشه صدور مسلحانه انقلاب را نداشته است».

وی در خصوص همهمه‌های اخیر نسبت به آقای خاتمی و آیت‌ا.... صانعی گفت: «دیروز در بنیاد باران آقای خاتمی صحبت می‌کردند و می‌گفتند که این تخریب‌ها از این به بعد هم بیشتر خواهد شد و من معتقدم امروز کابوس نام آقای خاتمی و ترس و واهمه‌ای که از حضور ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد خواب خیلی‌ها را آشفته کرده است و اگر آقای خاتمی محکم اعلام کند که در انتخابات نمی‌آید بسیاری از این تخریب‌ها فروکش خواهد کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین