کد خبر: ۷۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

علم‌الهدی: نماز خواند رئیسی در کرملین بزرگترین دستاورد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: صداوسیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید برای بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کرده و بکوشند تا جایی که می‌توانند از تمام نوآوری‌ها در این راه استفاده کنند.
علم‌الهدی: نماز خواند رئیسی در کرملین بزرگترین دستاورد بود
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد علم الهدی در دیدار با مسوولان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خراسان رضوی افزود: افزایش و زیادت پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ما فرارسیدن فرج و ظهور امام زمان(عج)و تحقق فجر قرآنی است و وعده پرودگار عزوجل حتمی است و انشالله ما شاهد آن فجر باشیم.

وی گفت: مساله قابل توجه در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب این است که ما امروز با نسلی رو به رو هستیم و به نسلی می‌گوییم سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرید که در زمان پیروزی انقلاب هنوز متولد نشده بود و وضعیت سیاه و خفت بار و خفقان آن رژیم را درک نکرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: باید نسلی را که امام (ره) و انقلاب را ندیده، نسبت به آنچه رخ داده آگاه کنیم و بفهمانیم که چه شده و چه رخ داده است. البته مسائلی که آنجا رخ داده، لمسی و احساسی بود، مسائلی نبود که خود کسانی که حضور داشتند بتوانند آن حس را منتقل کنند، چه برسد به اینکه دستگاه های تبلیغاتی و روایت های تصویری صداوسیما بتوانند آنرا انتقال دهند.

وی افزود: اینکه در یک طرف مردمی با دست خالی و بدون پشتیبان و در طرف دیگر جلادان ستمشاهی باشند و این مردم او را شکست دهند و به تعبیر امام خمینی(ره) پیروزی خون بر شمشیر بود، حالا این را چگونه می‌شود برای نسل سوم و چهارم ترسیم کرد که به خوبی متوجه شود؟

علم‌الهدی ادامه داد: این نسل می‌گوید ما الان یک نظام داریم آن موقع هم یک نظام داشتیم، اما این نظام بهتر از آن نظام، حالا ما بخواهیم مسایل و گرفتاری ها و جنگ را بیان کنیم و دستاوردهای انقلاب در این شرایط را نشان بدهیم. اینکه حتی نزدیکترین روستا به مشهد که مرکز استان بود از نعمت جاده و برق محروم بود اما الان دورترین نقاط کشور جاده و برق دارند و به شبکه فیبر نوری متصل هستند. این ها حقایقی است ولی چنانکه باید منعکس نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مردم برای دین، انقلاب کردند، افزود: مردمی که انقلاب کردند و به پا خاسته و به استقبال گلوله داغ رفتند برای دین بود و دین عامل اصلی این انقلاب بود.

علم الهدی افزود: در مشهد در ۱۰ دیماه جلادان ستمشاهی کشتار وحشیانه ای به راه انداختند، اما انقلاب مردم قوی تر شد و همه به میدان آمدند و رژیم ستمشاهی عقب نشینی کرد. این مسایل چه مقدار برای نسل امروز و نسلی که انقلاب را ندیده بازگو شده است؟ بیان و ترسیم وضعیت آن روز کار آسانی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خوشبختانه در این انقلاب هر لحظه با یک پیروزی که مرتبط با انقلاب است مواجه می شویم، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: خداوند فرموده است آنان که خدا را یاری می‌کنند آنهایی هستند که اگر در روی زمین به آنان اقتدار و تمکین دهیم نماز به پا می‌دارند، یعنی اقامه نماز در اوج کفر و الحاد، این مهم است و ما بدین ترتیب به این پیروزی رسیدیم.

وی بیان کرد: الحمدالله امروز قدرت انقلاب در طی ۴۳ سال ایستادگی، مبدل به حلقه مقاومتی در امت و جهان اسلام شده است که مسلمانان انقلابی بیدار شده را در برابر بمباران های دشمن، نگه داشته و مقاومت و مبارزه می کنند.

علم الهدی افزود: روزی که انقلاب کردیم ما و یک نظام ستمشاهی بودیم و با دست خالی آن نظام را شکست دادیم. اکنون بعد از ۴۳ سال دیگر ما و با یک نظام ستمشاهی مواجه نیستیم بلکه حلقه مقاومت، یعنی جریان بیداری اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاده است که استکبار هم در حال شکست خوردن است.

علم الهدی با اشاره نماز خواندن رییس جمهوری اسلامی در کاخ کرملین، اظهار داشت: نماز خواندن آقای رییسی در واقع دو حرکت بود، یکی اینکه اقامه نماز در کانون و محلی که ۷۰ سال پایگاه الحاد و کفر و مارکسیسم بوده و نمایش دادن قدرت اسلام و قدرت دین، توحید و خداپرستی بر الحاد بود. یعنی الحادی که در مقابل اسلام به عنوان اتحاد جماهر شوروی پایگاه مارکسیسم بود الان نابود شده و از هم پاشیده و در کانون آن نماز اقامه شد، این بزرگترین دستاورد انقلاب ما است که متاسفانه آنطور که باید روی آن کار نشد.

وی اضافه کرد: دشمن تقریبا از ما همین را می خواست که اینقدر ما سرگرم معیشت و خوراک شویم که دیگر به اهداف اصلی نرسیم و الان ما متاسفانه گرفتار این مساله شده ایم و دقیقا کاری را که باید انجام بدهیم، انجام نمی‌دهیم. به هرحال شما مسوولان تا جایی که توان و قدرت دارید باید تلاش کنید و امیدواریم امسال در انجام یک فجر آبرومند موفق بشویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین