کد خبر: ۷۵۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
نماینده بناب در مجلس:

تخریب خاتمی زمینه‌سازی برای انتخابات ریاست‌جمهوری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسول صدیقی بناب نماینده بناب در خانه ملت در خصوص تخریب‌های اخیر بر علیه سیدمحمد خاتمی گفت: «یکی از پتانسیل‌هایی که اصولگرایان معتقدند در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند پیروز شود آقای خاتمی است زیرا خاتمی یکی از چهره‌های محبوب مردم،‌ نظام وانقلاب است و رای‌هایی را که در دو دوره کسب کرد خیلی آرای بالایی بود واز رای احمدی‌نژاد هم بسیار بالاتر بود و خاتمی توانست در دو دوره در مرحله اول انتخاب شود اما احمدی‌نژاد در مرحله دوم انتخاب شد».

وی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب افزود: «از آنجا که این احتمال وجود دارد که مجدداً خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر شود این اقدامات تخریبی بر علیه او انجام می‌شود تامگر بتوانند به صلاحیت وی خدشه‌ وارد کنند».

عضو فراکسیون اقلیت تصریح کرد: «سخنان خاتمی بسیار روشن است و اگر هم ما می‌خواهیم بر اساس حرف‌های بیگانگان تصمیم بگیریم باید به حرف‌های بیگانگان که هر روز سخنان احمدی‌نژاد را منتشر می‌کنند بحث داشته باشیم تا خاتمی».

وی ادامه داد: «نمایندگان اصولگرا برای بررسی سخنان آقای خاتمی نباید به رسانه‌های بیگانه استناد کنند بلکه باید به متن سخنان ایشان که در دسترس است توجه کنند».

صدیقی اظهار داشت: «اصولگرایان با این اقدامات می‌خواهند که یک اپوزیسیون درست شود و با این اقدامات می‌خواهند رقابت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را تنها محدود به رقابت میان نیروهای خودشان بکنند».

وی اضافه کرد: «اگر ما بتوانیم در کل کشور اکثر مردم را در انتخابات وارد صحنه کنیم قطعاً این امر به نفع کشور است اما با این اقدامات تخریبی این امر میسر نمی‌شود».

نماینده بناب گفت: «این تخریب‌ها زمینه‌سازی برای انتخابات ریاست‌جمهوری است و می‌خواهند با این کارها چهره‌های موثری مثل آقای خاتمی را از صحنه خارج کنند و اجازه ندهند دیگر کسی جرات نکند از میان اصلاح‌طلبان کاندیدای ریاست‌جمهوری شود».

وی افزود: «تخریب در ادبیات سیاسی ما اصلاً صحیح نمی‌باشد و ما مثلاً چند تا آقای خاتمی داریم که اینگونه برخی‌ها به او می‌تازند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین