کد خبر: ۷۵۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
تبلیغات

چاپ بروشور به روش دیجیتال

برای انجام چاپ بروشور در تیراژ‌های پایین از چاپ دیجیتال استفاده میکنند، اما اگر بروشور با تیراژ‌های بالا مدنظرتون باشه باید از چاپ افست استفاده کنید در چاپ دیجیتال شما میتونید در کمترین زمان ممکن بروشور مورد نظر خودتون به چاپ برسونید، البته با هزینه کم.
چاپ بروشور به روش دیجیتال
آفتاب‌‌نیوز :

برای انجام چاپ بروشور باید در نظر داشته باشید که از مجموعه ایی استفاده کنید که بالاترین کیفیت رو در اختیار شما قرار بده برخی از مجموعه‌ها با اختیار داشتن مدرن‌ترین ماشین آلات چاپ دیجیتال و متنوع‌ترین کاغذ و مقوا‌های چاپی ساده و فانتزی ارائه دهنده با کیفیت‌ترین چاپ دیجیتال در ایران هستند. چاپ دیجیتالی بروشور یا همان چاپ فوری بروشور در مدت زمان تنها یک روز تمامی برگه‌های شما را چاپ می‌کنند در صورت نیاز پوششی از جنس سلفون برای افزایش مقاومت برگه‌ها در برابر پارگی و رطوبت روی تک تک آن‌ها قرار گرفته و در اختیار شما قرار می‌دهد چاپ کوثر چاپ بروشور فوری را به بهترین حالت ممکن برای شما عزیزان انجام میده و علاوه بر آن امکان مشاوره گرفتن قبل از انجام این نوع چاپ رو هم در اختیار شما قرار میده تا بتونید با خیال آسوده به چاپ بروشور مورد نظر خودتون در کمترین زمان ممکن و با هزینه کم بکنید.

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ بروشور به روش دیجیتال

همانطور که در ابتدای مقاله هم بیان کردیم برای چاپ بروشور از چاپ دیجیتال استفاده میکنند چاپ دیجیتال در واقعی نوعی از چاپ است که در آن فایل از کامپیوتربه دستگاه چاپ منتفل میشه و سپس به چاپ میرسه برای چاپ کارت ویزیت و کاتالوگ و... کاربرد فراوان دارد.

چاپ دیجیتال را به دو روش جوهر افشان و لیزری انجام میدن که بسیار کاربردی هستند هر دو این روش ها.

چاپ دیجیتال بر اساس نحوه‌ی کار به چه صورت می‌باشد؟

روش دیجیتالی پرتوی یا نوری: در این چاپ محتوا، تصور و متن به واسطه‌ی تابش شعاع‌های نوری روی کاغذ‌های حساس به نور، چاپ می‌گردد. پس از چاپ، کاغذ وارد مرحله‌ی ظهور می‌شود. این روش چاپ به دو مرحله چاپ و ظهور نیاز دارد برای انجام شدن.

روش چاپ دیجیتالی الکتروفتوگرافی: در این روش از دو نوع مرکب جامد پودری (تونر) یا مایع (دیجیتال مرکبی) استفاده می‌شود.

روش چاپ مارکر‌های لیزری: در این روش سطح چاپ شونده به حرارت حساس بوده و با تابش لیزر تصویر بر روی کاغذ چاپ میگردد.

تقسیم بندی چاپ دیجیتال به سه صورت

بزرگ، عریض و متوسط صورت میگیرد که بر اساس نوع نیاز افراد انتخاب میگردد در مجموعه کوثرپرینت هر نوع از این تقسیم بندی هارو نیاز داشته باشید برای شما انجام میدن و یک چاپ با کیفیت و ماندگار را به شما هدیه خواهند داد.

چاپ بروشور به روش دیجیتال

چاپ و رایت cd و dvd به چه صورت است؟

CD و DVD‌های تبلیغاتی یک از انواع ابزار‌های تبلیغاتی می‌باشد که امکان انتقال محتوا را نیز فراهم میکند و بسیار هم در دنیای مدرن امروز که بیشتر همه افراد به سمت گوش دادن یا فیلم دیدن روی آوردن کارآمد است. امروزه بسیاری از کسب و کار‌ها با روی آوردن به دنیای الکترونیک تبلیغات خود را بیشتر به صورت الکترونیکی ارائه می‌دهند. طراحی و انتشار کاتالوگ‌ها و بروشور‌های تبلیغاتی که در قالب الکترونیکی تهیه شده‌اند، فیلم‌ها و برنامه‌های مالتی مدیا از انواع اینگونه تبلیغات می‌باشند.

برای چاپ و رایت dvd می‌تونید از چاپ دیجیتال ۸ رنگ بهره ببرید و در کمترین زمان ممکن به دیسک چاپ شده خودتون دسترسی داشته باشید. شما می‌تونید با طراحی که مطابق با برند و کسب و کار شماست و چاپ آن بر روی دیسک و دی وی دی هم برند خود را نمایش بدید هم رضایت مخاطبان خود را بدست بیارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین