کد خبر: ۷۵۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

بار مالی اجرای رتبه‌بندی معلمان به دوش کیست؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت سیزدهم به‌زودی با صدور نامه‌ای بار مالی اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ را بر عهده می‌گیرد.
بار مالی اجرای رتبه‌بندی معلمان به دوش کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: با پیگیری‌های مجلس، قرار است نامه‌ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال ۱۴۰۰ ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بند‌ها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی ۲ مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

منادی گفت: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می‌‍‌شود، پیگیر ارسال هرچه سریع‌‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین