کد خبر: ۷۵۰۱۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

تکذیب خبر فوت محمد کاسبی

پزشکِ محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این هنرمند توضیحاتی ارائه داد.
تکذیب خبر فوت محمد کاسبی
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کاسبی چند روزی است دوباره به دلیل نارسایی شدید قلبی در بیمارستان عرفان پاک‌نژاد بستری است. هنرمندی که مدتی پیش به‌دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و درد قفسه سینه و مشکل ریه و قلب در بیمارستان لواسانی تهران بستری شده بود. یلدا کاسبی دختر این هنرمند در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم اوضاع پدرش را در بیمارستان وخیم و خطرناک عنوان کرده بود.

در این چند روزه، هنرمندانی همچون هومن سیدی، مجید مجیدی، مهران رجبی، فرهاد قائمیان، حسین یاری، کاظم چلیپا، جعفر دهقان، تاجبخش فنائیان، عباس جمشیدی‌فر، جواد عزتی و شهره لرستانی به عیادتِ محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون رفتند که تصاویر این ملاقات‌ها در گزارش موجود است. البته سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی هنری رئیس مجلس به همراه یکی از مسئولین وزارت بهداشت به نمایندگی از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و همچنین مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما هم به همراه پدر یک شهید از نزدیک در جریانِ وضعیت درمانی این هنرمند پیشکسوت قرار گرفتند.

بنابر اظهارات دختر محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت، بابک شریف کاشانی متخصص قلب، نارسایی و پیوند قلب در مورد آخرین وضعیت این بازیگر این‌گونه توضیح داده است: "به علت بیماری مزمنِ قلبی، آسیب عضله قلب و افت عملکرد آن مجبور شدیم آقای کاسبی را در بخش سی‌سی‌یو و بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بستری کنیم.

در طی این مدت تلاش برای کنترل وضعیت قلب و رسیدن به یک موقعیت پایدار ادامه داشته است. با سپری شدن این دوره، درمان‌های انجام شده نسبتاً تأثیر مثبتی داشته و نیاز به اقدامات تهاجمی نبوده است. در صورت پایداری روند بهبودی بعد از چندروز بیمار به بخش پُست سی‌سی‌یو بخش مراقبت‌های ویژه منتقل خواهد شد. ان‌شاءالله پس از رسیدن به وضعیت پایدار در مورد روش‌های درمان بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد. 

دختر محمد کاسبی گفت: پدرم از تمامی دوستان و هنرمندان عزیزی که در این مدت به دیدارش آمدند، قدردانی کرده است.

همچنین خانواده آقای کاسبی از مردم عزیز ایران خواستند در این شرایط سخت همچنان برای این هنرمند عزیز دعا کنند.

محمد کاسبی هنرمندی است که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد، ضمن اینکه او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنر‌های نمایشی است. کارنامه بازیگری "کاسبی" در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه، اما پُربار و قابل اعتنا است، به‌خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون "خوش‌رکاب"، "صاحبدلان"، "سه در چهار" و "سرّ دلبران".

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های "کاسبی" به حضورش در سریال "صاحبدلان" بازمی‌گردد، در قالب شخصیت "جلیل جاویدیان"، کاراکتری که از سوی برادر کوچکش خلیل بابت حق‌خوری و ظلم‌هایی که می‌کند بشارت داده می‌شود به عذابی سخت، "صاحبدلان" یکی از شاخص‌ترین آثار مناسبتی تلویزیون در ماه مبارک رمضان به‌شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین