کد خبر: ۷۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
تبلیغات

محصولات مورد نیاز روتین موی سر و ترتیب مراحل انجام آن

روتین مناسب مو شامل چهار محصول (شامپو، نرم کننده، ماسک مو و سرم مو) است که ترتیب استفاده و نحوه استفاده صحیح می‌تواند نتیجه بهتری برای مو‌های ما داشته باشد.
محصولات مورد نیاز روتین موی سر و ترتیب مراحل انجام آن
آفتاب‌‌نیوز :

داشتن روتین مو صحیح کمک می‌کند تا مو‌هایی تمیز و شاداب داشته باشیم و نیاز‌ها و مشکلات موهایمان را برطرف کنیم. بدون شک داشتن مو‌های سالم و باطراوت به شما حس زیبایی و اعتماد بنفس فوق العاده‌ای خواهد داد و این امر فقط با رعایت ترتیب روتین مو به صورت صحیح و استفاده از محصولات خوب و استفاده صحیح از آن محقق می‌شود. روتین مناسب مو شامل چهار محصول (شامپو، نرم کننده، ماسک مو و سرم مو) است که ترتیب استفاده و نحوه استفاده صحیح می‌تواند نتیجه بهتری برای مو‌های ما داشته باشد.

اغلب خانم‌ها و اقایان برای داشتن سلامت مو به دنبال شامپوی اصل و مناسب می‌گردند و غافل از اینکه شامپو صرفا یک شوینده است و نمی‌تواند تمام نیاز‌های مو را برآورده کند، پس مطابق آموزش فروشگاه اینترنتی سوراو لازم است همزمان از ۴ محصول (شامپو، نرم کننده، ماسک مو و سرم مو) با ترتیب صحیح استفاده شود تا نتیجه رضایت بخش بگیرید. فروشگاه سوراو با داشتن محصولات اصل روتین مو و دانش علمی مواد سازنده محصولات به قدری در مشاوره تخصصی برای مو موفق عمل کرده که بسیاری سلبریتی‌ها و بلاگر‌های معروف ایران از مشاوره‌های تخصصی آن مجموعه استفاده می‌کنند.

ترتیب مراحل انجام روتین مناسب مو:

مرحله اول: استفاده از شامپو

استفاده از شامپوی مناسب اولین قدم در انجام روتین است. برخی از افراد فکر می‌کنند با استفاده از شامپو می‌توانند به آرزوی خود در داشتن مو‌های سالم برسند. دقت کنید که شامپو صرفا یک شوینده است و انتظار نتیجه گرفتن صرفا از شامپو یک انتظار اشتباهی است؛ و در نظر داشته باشید استفاده از شامپوی اصل نتیجه‌ای را که خواهید گرفت تضمین خواهد کرد.

مرحله دوم: استفاده از نرم کننده

نرم کننده‌ها محصولاتی هستند که شما برای باز کردن “فر” و یا “جعد” آن استفاده می‌کنید. یعنی باعث صاف نگه داشتن مو می‌شوند و این کار می‌تواند نتیجه بسیار چشم گیری در سلامت و عدم ریزش مو داشته باشد، چون مو‌های نازک بسیار به هم گره می‌خورند و ایجاد ریزش زیادی را می‌کنند. توجه داشته باشید نرم کننده‌های غیر اصل به علت سست کردن ریشه مو باعث ریزش بسیار شدید می‌شوند و با بد عادت کردن مو که در چند لحظه اول موی شما صاف و بعدا بسیار خشن و خشک خواهد شد بدترین آسیب را به مو می‌رساند.

مرحله سوم: استفاده از ماسک مو

ماسک مو را می‌توان یک کرم بسیار مغذی و آبرسان قوی برای مو حساب کرد. ماسک مو برای مو‌های شما مانند یک کرم مرطوب کننده و ابرسان برای پوست عمل می‌کند. پس چقدر مرطوب کننده برای پوست شما لازم است به همان اندازه برای موی شما ضروری است.

ماسک مو با نفوذ به اعماق کوتیکول مو و کشیدن یک غلاف آبرسان و مغذی از ریشه تا نوک مو باعث جلوگیری از وز مو، خشکی، کم آبی و موخوره می‌شود.

نکته مهم: به علت شباهت ماسک مو و نرم کننده، خیلی از مواقع افراد سودجو با برند‌های غیر معتبر به جای ماسک مو به شما نرم کننده می‌فروشند و این باعث ریزش و صدمه به مو‌های شما می‌شود. اگر شما از ماسک مویی بسیار ناراضی بوده اید بدانید که یکی از دلایلیش این باشد.

مرحله چهارم: استفاده از سرم مو

چقدر پوست شما به سرم ابرسان نیاز دارد، مو‌های شما به همان اندازه به سرم مو نیاز دارند. خیلی از کسانی که ماسک مو یا شامپو می‌زنند احساس می‌کنند نباید سرم مو استفاده کنند. بعد از شستشو و خشک شدن آب مو، مو‌های شما خشک می‌شوند حتی اگر از ماسک مو و شامپوی مناسبی استفاده کرده باشید. پس بعد از حمام و خشک کردن مو استفاده از سرم مو ۱۰۰ درصد نیاز می‌باشد. سرم مو باعث ابرسانی حداکثر مو، ترمیم موخوره، بازسازی مو و شادابی بسیار زیاد مو می‌شود.

نکته: سرم مو به هیچ وجه نباید روی موی خیس و نم دار استفاده شود. ولی متاسفانه بعضی از اشخاص با دادن اطلاعات نادرست در گذشته مردم را به استفاده از سرم مو روی موی ” نم دار” تشویق می‌کردند که اینکار کاملا رد شده است. پس مو‌های شما باید خشک شده باشند و سرم مو را به مقدار لازم به سه چهارم پایانی مو باید زد و زدن آن به پوست سر جلوگیری کنید.

محصولات مورد نیاز روتین موی سر و ترتیب مراحل انجام آن

نحوه انجام صحیح روتین مناسب مو (پیشنهاد شده توسط مشاوران سوراو):

مراحل ذیل ترتیب دقیق استفاده از روتین مو است:

شستن سر و ماندن شامپو روی مو حداقل ۴۰ ثانیه و حداکثر ۴ دقیقه، بعد از ابکشی و گرفتن اب اضافی کامل مو طوری که در صورت فشار دادن مو آبی از آن نچکد.

در این مرحله که موی شما آبگیری شده، ولی همچنان خیس است ماسک مو را به سه چهارم پایانی مو یا ۷۰ درصد پایانی مو زده و می‌گذاریم ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی مو بماند، بعد از آن ماسک مو کاملا جذب مو شده و یک آبکشی ساده لازم است.

بعد از ابکشی و خشک کردن مو‌ها با حوله می‌توان از سرم مو استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص روتین مو و ترتیب صحیح استفاده وهمچنین مشاهده لیست محصولات روتین (شامپو مو، نرم کننده مو، ماسک مو و سرم مو) به آدرس ذیل در سایت سوراو مراجعه کنید:

https://suraw.com/hair-routine

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین