کد خبر: ۷۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۰
محمدرضا تابش:

فراکسیون اقلیت برای ریاست مجلس کاندیدا دارد

مجلس هشتم مجلس اقلیت‌ها و ائتلاف ها است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تابش گفت: «فراکسیون اقلیت برای تمامی کرسی‌های هیات رئیسه و حتی ریاست مجلس کاندیدا دارد و افراد بسیار شایسته‌ای در میان اعضای فراکسیون اقلیت برای حضور در هیات رییسه وجود دارد».

محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون اقلیت مجلس هفتم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به سازماندهی فراکسیون اقلیت قبل از آغاز بکار مجلس هشتم گفت: «اصلاح‌طلبانی که به مجلس هشتم راه‌ یافته‌اند بسیار فعال هستند و اکنون به صورت پراکنده با هم مرتبط هستند و حتماً قبل از آغاز مجلس هشتم فراکسیون اقلیت یک نشستی را برای هماهنگی بیشتر فراکسیون برگزار خواهد کرد».

وی افزود: «در این جلسه فراکسیون اقلیت تصمیمات مهمی برای فعالیت در مجلس خواهد گرفت و در آینده نزدیک هم برنامه‌های فراکسیون اقلیت را اعلام خواهیم کرد».

نماینده اردکان اظهار داشت: «فراکسیون اقلیت برای تمامی کرسی‌های هیات رئیسه و حتی ریاست مجلس کاندیدا دارد و افراد بسیار شایسته‌ای در میان اعضای فراکسیون اقلیت برای حضور در هیات رییسه وجود دارد».

تابش ادامه داد: «در مجلس هشتم اقلیت‌ها و ائتلاف‌ها است که می‌تواند مدیریت مجلس را تعیین کند و ما هم برای پیشرفت کشور برای ائتلاف با سایر گروه‌ها آمادگی داریم». 

ریییس فراکسیون اقلیت تركیب اصلاح طلبان مجلس هشتم را تركیبی خوب از نظر كمی و كیفی دانست و تاکید کرد:«با وجود محدودیت های اعمال شده در ردصلاحیت ها و بازماندن دوستان شاخص و كارآمد ما از انتخابات مجلس هشتم، بیست و پنج درصد كرسی‌های مجلس و به تعبیری یک چهارم کرسی‌های مجلس را از آن خود كرده‌ایم و می‌توانیم در این مجلس با مستقل‌ها و حتی بخشی از اصول گرایان تعامل داشته باشیم».

وی در پایان در مورد ریاست فراکسیون اقلیت گفت: «من خودم ترجیح می‌دهم که دوستان جدیدی که تازه‌نفس هستند مسئولیت فراکسیون اقلیت را برعهده بگیرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین