کد خبر: ۷۵۰۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

شکایت ۷ دختر از دو جوان: آنها ما را با هروئین بیهوش و آزار دادند

6 ماه پیش دختر جوانی با طرح شکایت خود اعلام کرد از سوی 2 پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته است.
شکایت ۷ دختر از دو جوان: آنها ما را با هروئین بیهوش و آزار دادند
آفتاب‌‌نیوز :

وی در تشریح ماجرا گفت: یک ماه قبل پسر جوانی به نام سینا برایم پیامی فرستاد و این پیام‌ها ادامه دار شد تا اینکه عنوان کرد به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج دارد و بعد هم از من خواست تا باهم قرار بگذاریم من هم پذیرفتم. روز قرار با یک خودروی پژو ۲۰۶ در غرب تهران به سراغم آمد و پس از طی مسافتی از ماشینش پیاده شد آبمیوه‌ای خرید.

او گفت:به محض اینکه آبمیوه را خوردم سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم او و دوستش به من تعرض کرده‌اند بعد هم با تهدید کارت عابر بانک و رمز آن را گرفتند و از ماشین پیاده‌ام کردند. چند روزی گیج بودم و پس از اینکه کمی بهتر شدم به سراغ تلفن همراهم رفتم، اما نه اثری از پیام‌های سینا بود و نه شماره او.

پس از آن وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این مرکز صحت حرف‌های او را مورد تأیید قرار دادند.
در ادامه ۶ شکایت مشابه دیگر به پلیس اعلام شد و مأموران موفق شدند سینا را شناسایی و بازداشت کرده و از محل زندگی او تعدادی سیم کارت و تلفن همراه و کارت‌های بانکی کشف کنند. بعد از چند روز نیز همدست وی به نام شهرام بازداشت شد و آن‌ها پس از مواجهه حضوری با ۷ شاکی هویت‌شان تأیید شد.
پس از آن پرونده برای تکمیل تحقیقات به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه ابتدا هر ۷ شاکی به بیان جزییات ماجرا پرداختند و برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند.
یکی از شاکی‌ها به قاضی گفت: من نمی‌دانستم که آبمیوه مسموم است وقتی خوردم بیهوش شدم و پزشکی قانونی اعلام کرده که داخل آبمیوه‌ها هروئین ریخته شده بود. همین مسأله موجب شده تا دچار التهابات مغزی شوم به طوری که بعد از ۶ ماه هنوز در حال درمان هستم و دارو مصرف می‌کنم.

شاکی دیگر پرونده نیز گفت: من یکسالی است که ازدواج کرده‌ام و به لحاظ مالی مشکلی نداشتم، اما از آنجایی که دوست داشتم خودم مستقل باشم، تصمیم گرفتم کار کنم که با سینا آشنا شدم و او عنوان کرد که می‌تواند شغل مناسبی برایم پیدا کند و بعد هم باهم قرار گذاشتیم و با آبمیوه مسمومم کرد و من را آزار داد. آنقدر آسیب دیدم که زندگی ام به هم ریخت و در این مدت با دارو زندگی می‌کنم.

سپس متهم که دانشجوی رشته حقوق است به جایگاه رفت و ضمن انکار اتهاماتش گفت: هیچ کدام از شاکی‌ها را نمی‌شناسم و با آن‌ها ارتباطی نداشته‌ام. فقط با یکی از آن‌ها چندبار تماس تلفنی داشته‌ام. آن‌ها به واسطه اینکه در اینستاگرام باهم دوست هستند با کشیدن نقشه‌ای سعی دارند از من اخاذی کنند. در خانه من مواد بیهوشی پیدا نشده و این مواد از خانه دوستم شهرام کشف شده بنابراین من بی گناهم.

در ادامه متهم دیگر پرونده به جایگاه رفت و گفت: من با هر ۷ شاکی ارتباط داشته‌ام، اما به هیچ کدام از آن‌ها تجاوز نکرده‌ام و زور و تهدیدی در کار نبوده است.

با پایان جلسه تحقیق، قضات قرار بازداشت دو متهم جوان را صادر کردند تا پس از تکمیل تحقیقات، آن‌ها محاکمه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین