کد خبر: ۷۵۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

شروع طوفانی لورکوزن با جذب سردار آزمون/عکس

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به معرفی ستاره ایرانی جدید لورکوزن پرداخت و به تمجید از این بازیکن پرداخت.
شروع طوفانی لورکوزن با جذب سردار آزمون/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه «اسپورت ۱» آلمان در گزارشی به معرفی سردار آزمون ستاره ایرانی تازه وارد بایرلورکوزن پرداخت. آزمون ۳ روز پیش قراردادی ۵ ساله با تیم آلمانی امضا کرد تا از فصل جدید در بوندسلیگا توپ بزند.

نشریه معتبر آلمانی در این گزارش نوشت: باشگاه بایرلورکوزن اولین خرید تابستانی خود را در زمستان انجام داد. سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه بازیکن جدید لورکوزن است که از تابستان برای این تیم به میدان خواهد رفت.

شروع طوفانی لورکوزن با جذب سردار آزمون/عکس

عقاب گنبد، شموشک گرگان، اتکا گرگان این اسامی تیم هایی است که آزمون در دوره جوانان برای آنها بازی کرده و باید از اول تیرماه برای بایرلورکوزن بازی کند.

هر کس فکر می کند که مدیریت لورکوزن یک استعداد و اعجوبه جوان را در وسعت اروپای شرقی یا خاورمیانه شکار کرده، حداقل در مورد سن بازیکن اشتباه می کند. چون آزمون به عنوان یک مهاجم ملی پوش و کارکشته وارد رقابت های بوندسلیگا می شود.

این بازیکن ایرانی تاکنون ۳۹ گل در ۶۰ بازی برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و آمار قابل توجهی برای باشگاه فعلی خود زنیت سن پترزبورگ ثبت کرده است. این بازیکن ۲۷ ساله در ۱۰۴ بازی با قهرمان روسیه ۸۵ گل به ثمر رسانده و ارزش این بازیکن طبق سایت ترانفسر مارکت ۲۵ میلیون یورو تخمین زده شده و او ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر روسیه به شمار می آید.

شروع طوفانی لورکوزن با جذب سردار آزمون/عکس

بازیکن ایرانی به زودی برای لورکوزن وارد میدان می شود. او در سال ۲۰۱۳ به روبین کازان و روستوف نقل مکان کرد، قبل از اینکه در سن پترزبورگ عملکردی درخشان داشته باشد و به بازیکنی در کلاس بین المللی تبدیل شود. او در آنجا سه ​​بار متوالی قهرمان لیگ روسیه و حتی در سال ۲۰۲۰ آقای گل لیگ شد.

قرارداد مهاجم ایرانی تابستان ۲۰۲۲ به پایان می رسد، بنابراین آزمون از فصل جدید به صورت رایگان به باشگاه بایرلورکوزن منتقل می شود.

مدیران لورکوزن با هوشمندی تمام موفق شدند رقبای توانمندی مثل لیون، میلان، نیوکاسل، برنلی یوونتوس را برای جذب سردار آزمون کنار بزنند و استارتی طوفانی در نقل و انتقالات زمستانی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین