کد خبر: ۷۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تبلیغات

پوست خود را با محصولات برند گارنیر درخشان کن

به یاد داشته باشید محصولاتی که برای مو‌های خود استفاده می‌کنید بسیار حائز اهمیت می‌باشد، پس به طبیعی بود آن حتما توجه کنید.
پوست خود را با محصولات برند گارنیر درخشان کن
آفتاب‌‌نیوز :

بزرگ‌ترین هدف برند گارنیر حفظ محیط زیست می‌باشد و در این راه از پیشروان صنعت لوازم بهداشتی آرایشی به شمار می‌رود و سعی دارد محصولی تولید کند که کمترین آسیب را به پوست و محیط زیست وارد کند. فرمولاسیون عالی محصولات برند گارنیر باعث شده هیچ گونه آسیبی به پوست و مو وارد نشود که یکی از مزایای عالی این محصولات بشمار می‌رود، اما مزیت بزرگ دیگر آن عدم آسیب رساندن این محصولات به محیط زیست می‌باشد. این برند در محصولات تولیده شده خود همواره به دنبال استفاده از ارگانیک‌ترین مواد بوده که به پوست و مو و طبیعت هیچ گونه آسیبی وارد نکند.

انواع محصولات گارنیر

محصولات برند گارنیر شامل بخش‌هایی مانند سلامت پوست، سلامت مو و لوازم آرایشی می‌گردد. حال سوال اصلی و مهم در تهیه این لوازم این است که مشتری هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی چه توقعاتی از آن محصول داشته و آیا آن محصول خریداری شده قادر است نیاز‌های خریدار را رفع کند؟

پوست خود را با محصولات برند گارنیر درخشان کن

ابتدا از لوازم تولید شده در حوزه سلامت مو شروع می‌کنیم. به یاد داشته باشید محصولاتی که برای مو‌های خود استفاده می‌کنید بسیار حائز اهمیت می‌باشد، پس به طبیعی بود آن حتما توجه کنید. برند گارنیر محصولات طبیعی در حوزه سلامت مو تولید کرده که نه تنها به رفع آسیب به مو کمک می‌کند بلکه باعث تقویت مو نیز می‌شود.

انواع ماسک مو با عصاره میوه و گیاهان: شما هنگام خرید محصولاتی مانند ماسک مو حتما به مواردی مانند تقویت کنندگی ساقه و ریشه مو، درخشان کننده مو، براق کننده مو، رفع خشکی مو، درمان کننده شکنندگی ساقه مو و... توجه می‌کنید. ماسک مو گارنیر که از عصاره میوه گیاهان تهیه شده تمام این نیاز‌های شما رفع می‌کند.

کرم مو: شاید اسم کرم مو را کم شنیده باشید و یا حتی نحوه مصرف آن را نمی‌دانید، اما قطعا افرادی که دچار آسیب مو شده‌اند برای درمان موهایشان حتما به سراغ استفاده از کرم مو رفته اند. ویژگی‌های مهم کرم مو شامل ۱- به دلیل وجود آمینه کراتین مایع ترمیم کننده مو است ۲- حاوی عناصر طبیعی است که برای تغذیه مو مفید می‌باشد ۳- محافظت در برابر گرمای سشوار و اتو مو ۴-تقویت مو به دلیل وجود روغن ۵- جلوگیری از آسیب مو و آبرسانی مو ۶- نرم کننده و تقویت کننده مو و... کرم مو گارنیه تمام خواصی که شما از کرم مو انتظار دارید را برآورده می‌کند و موی سالم را به شما هدیه می‌دهد.

انواع ماسک مو: ماسک مو ویژگی‌هایی شامل ۱- درخشندگی، براق کنندگی مو ۲- کاهش آسیب و شکنندگی مو ۳- رطوبت رسانی قوی مو ۴- کاهش وز مو ۵- افزایش سلامتی پوست سر و... دارد که تمام این ویژگی‌ها در محصولات گارنیر اصل وجود دارد.

شیر مو: افراد زیادی نام شیر مو را نشنیده اند و از خواص آن غافل مانده اند شیر مو گارنیر تمام خواصی که شیر مو باید داشته باشد مانند ۱- بازسازی مو ۲- رفع کننده خشکی و نرمی مو ۳- درخشان کننده مو ۴- تقویت کننده مو و... را دارد.

انواع شامپو برای مو‌های مختلف: محصولات گارنیر اصل تمام نیاز مو‌های شما را رفع می‌کند و به بهترین و موثر‌ترین روش سبب تقویت موهیتان می‌گردد.

آبرسان مو: آبرسان مو گارنیر فرانسه با آبرسانی قوی مناسب پوست سر است و نرمی عمیقی به مو‌های شما می‌بخشد.

انواع روغن مو: به یاد داشته باشید امروزه وجود عواملی از جمله آلودگی هوا، رطوبت، استفاده از رنگ، دکلره، تاثیر انواع شوینده ها‌ی نامناسب سبب شده استفاده از روغن مو برای افرادی که به سلامتی مو خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم باشد. روغن مو باعث پرپشت شدن و تقویت مو می‌شود.

پوست خود را با محصولات برند گارنیر درخشان کن

محصولات برند گارنیر برای حفظ سلامتی پوست

برند گارنیر در جهت حفظ سلامتی و جوان سازی پوست گام‌های مهمی برداشته است این تولیدات شامل:

۱- انواع میسلار واتر متناسب با انواع پوست

۲- انواع تونر گارنیر

۳- انواع ژل شستشو

۴- پاک کننده صورت

۵- انواع کرم‌های مرطوب کننده و تغذیه کننده

۶- انواع اسکراب

۷- انواع ماسک

۸- بمب خوشبو کننده بدن

۹- تونیک تغذیه کننده و پاک کننده بدن

۱۰- اسپری مرطوب کننده و ضد آفتاب

۱۱- اسپری ضد عرق

۱۲- انواع لوسیون پاک کننده

پوست خود را با محصولات برند گارنیر درخشان کن

محصولات برند گارنیر در حوزه لوازم آرایشی

۱- انواع کرم پودر گارنیر

۲- بی بی کرم گارنیر

۳- انواع پالت سایه چشم گارنیر

۴- پنکیک گارنیر

۵- انواع رژ لب گارنیر

۶- پالت رژگونه

۷- ریمل

۸- انواع مداد چشم

۹- مداد ابرو

۱۰- تاتو ابرو

شرح مختصری از محصولات برند گارنیه

بی بی کرم گارنیر گیاهی SPF۵۰: شرکت گارنیر بی بی کرمی تولید کرده که دارای دو کاربرد مهم آرایشی و مراقبتی است.‌ای بی بی کرم حاوی ۵۰ SPF است و پوست را در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. این بی بی کرم با خاصیت پوشش دهی بالایی که دارد جانشین بسیار مناسبی برای کرم پودر می‌باشد و همچنین حاوی مرطوب کننده است و پوست را نرم و لطیف می‌کند. نکته مثبتی که این بی بی کرم دارد فاقد چربی بودن آن است و همین امر سبب شده این بی بی کرم برای پوست‌های چرب بسیار مناسب باشد. این بی بی کرم‌ها به دلیل آن که حاوی مواد گیاهی ارگانیک می‌باشند برای پوست‌هایی که دچار جوش هستند نیز خواص درمانی دارند. بی بی کرم‌ها از مغذی‌ترین محصولات برند گارنیر بشمار می‌آیند. نکته‌ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید خرید محصولات گارنیر اصل است اگر محصول خریداری شده شما اصل باشد حاوی ویتامین‌های C، E و آنتی اکسیدان بوده که سبب جوان سازی پوست می‌گردد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

مزایای بی بی کرم گارنیر:

۱-پوشش دهی بالا (محو کردن جای جوش و لک)

۲-فاقد چربی

۳-مناسب انواع پوست

۴- مرطوب کننده و نرم کننده

۵- ضد آفتاب

۶- ضد چین و چروک

توصیه ما به شما این است که اگر قصد خرید محصولات گارنیر را دارید حتما در سبد خرید خود بی بی کرم گارنیر را قرار دهید، چون شما بی بی بی کرمی تهیه می‌کنید که علاوه بر محافظت و درمان پوست شما با پوشش دهی خوب کار کرم پودر را نیز انجام می‌دهد و باعث می‌شود از نظر اقتصادی خرید به صرفه‌ای نیز داشته باشید.

کرم پودر پمپی گارنیر با SPF۲۵: کرم پودر هنگامی مهر کیفیت را می‌گیرد که قدرت پوشش دهی بالایی داشته باشد و بتواند تمامی جا‌های جوش و آکنه را به صورت کامل از صورت محو کند و در عین حال روی پوست بنشیند و حالت طبیعی پوست را نیز حفظ کند. اگر به دنبال کرمی هستید که بتواند به حرفه‌ای شدن آرایش شما کمک کند و در عین حال رنگدانه‌های قوی و غنی برای طبیعی نشان دادن رنگ پوست شما داشته باشد حتما کرم پودر پمپی برند گارنیر را تهیه کنید این کرم پودر به دلیل داشتن مواد مغذی به شادابی پوست شما کمک می‌کند و ماندگاری ۲۴ ساعته نیز دارد.

محصولات گارنیر اصل

هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که محصولاتی را خریداری کنید که اصل باشد. گارنیر فرانسه با حضور طولانی مدت در بازار نشان داده که محصولی باکیفیت و قابل اعتماد است. اگر به دنبال خرید محصولات گارنیر هستید بهتر است از فروشگاه‌های معتبر آن را تهیه کنید. وب سایت فروشگاهی ارس خرید به شما کمک می‌کند تا با شناسایی بهترین محصولات موجود در بازار متناسب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید. قیمت محصولات گارنیر با توجه به کیفیت بالایی که دارد نسبت به سایر رقبای هم سطح خودش بسیار مناسب بوده و این قیمت مناسب به شما این امکان را می‌دهد که جنسی با کیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین