کد خبر: ۷۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
سرمربی پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته است

شایعه استعفای یحیی جدی شد

یک منبع مطلع و نزدیک به پرسپولیس به خبرورزشی اطلاع داد که تلاش‌هایی در کار است تا یحیی گل‌محمدی وادار به استعفا شود!
شایعه استعفای یحیی جدی شد
آفتاب‌‌نیوز :

تجربه در فوتبال ایران نشان می‌دهد وقتی که به تیمی پول تزریق نمی‌شود و وعده و وعیدها زیاد می‌شود، می‌تواند دو دلیل روشن داشته باشد؛ مدیران ارشد باشگاه با مدیرعامل مشکل داشته و قصد دارند با تحت فشار گذاشتن، او را وادار به استعفا کنند یا اینکه آنها با سرمربی تیم دچاراختلاف و مشکل شده اند!

با توجه به اینکه رضا درویش یکی از دوستان صمیمی حمید سجادی وزیرورزش و جوانان است و باتوجه به اینکه او به تازگی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده بعید است کسی با این فرد مشکلی داشته باشد اما دوراز ذهن نیست ادعای منبع مطلع و نزدیک به تیم پرسپولیس درست باشد!

پیش از بازی با فولاد خوزستان اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات عدیده باشگاه تصمیم دارد بعد از دیدار مقابل فولادخوزستان از هدایت این تیم استعفا دهد.

خود یحیی گل‌محمدی در این رابطه و شایعه استعفایش پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان گفت: «بعد از برد شاید زیاد درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود. قرار بود امروز پول به بازیکنان پرداخت شود ولی ظاهرا نشده و گفته‌اند فردا این کار را می‌کنیم، نمی‌دانم فردا این اتفاق می‌افتد یا نه ولی مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که هر روز یک مشکل جدید پیدا می‌شود. باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم چون آنها اسوه و الگوی صبر در فوتبال ایران هستند. بعدا می‌شود در این باره بیشتر حرف زد.»

منبعی که خبر مورد اشاره را در اختیارمان گذاشت مدعی شد ماجرای تحت فشار قراردادن تیم برای استعفای یحیی گل‌محمدی به گوش سرمربی پرسپولیس رسیده است. او حرف‌های زیادی دارد اما فعلا از مصاحبه کردن خودداری کرده است تا مدیریت جدید کارش را جلو ببرد اما بعید است سکوت یحیی گل‌محمدی طولانی شود.

در صورتی که باشگاه نتواند پولی به حساب بازیکنان پرسپولیس بریزد و شاگردان یحیی گل‌محمدی از تمرین خودداری کنند آن گاه ممکن است سرمربی قرمزها به حرف آمده و مصاحبه تندی انجام دهد. گل‌محمدی اخبار متنوعی پیرامون عدم تمایل برخی‌ها به حضورش در پرسپولیس شنیده و باید منتظر مصاحبه توفانی سرمربی پرسپولیس باشید مگر آن که اتفاق جدید رخدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین