کد خبر: ۷۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

داستان باورنکردنی حضور گران‌ترین بازیکن لیگ در پرسپولیس

این روز‌ها شایعه درباره فهرست خرید پرسپولیس زیاد است، ولی عجیب‌ترین آن‌ها حضور مهدی تیکدری در فهرست خرید گل محمدی است.
داستان باورنکردنی حضور گران‌ترین بازیکن لیگ در پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس هرچقدر که در ۹ هفته اخیر لیگ برتر موفق نشان داده و از لحاظ آماری، در مقایسه با سایر تیم ها، دستاورد بهتری داشته، از لحاظ مشکلات مالی و مدیریتی روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و روزی هم نیست که با شایعات عجیب و غریب روبرو نشود.

همین حالا شایعه اعتصاب احتمالی بازیکنان در تمرین این تیم به دلیل نگرفتن مطالبات مالی شان به گوش می‌رسد و نشان می‌دهد که چطور یکی از بهترین تیم‌های ایران، در این عرصه زمینگیر شده است. با این وجود، اما شایعات باورنکردنی هم به گوش می‌رسد که بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، در این مقطع خنده دار به نظر می‌رسد.

ماجرای اخیر مربوط به شایعه‌ای است که عنوان می‌کند پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهدی تیکدری، مدافع راست تیم گل گهرسیرجان است. اینکه اصلا پرسپولیس نیاز به مدافع راست در این مقطع زمانی داشته باشد یا نه مسئله‌ای است، ولی اینکه چرا باید پرسپولیس به مهدی تیکدری فکر کند در نوع خودش عجیب است. مهدی تیکدری با وجود آنکه چندان بازیکن شناخته شده‌ای نیست، ولی گران قیمت‌ترین بازیکن این روز‌ها فوتبال ایران محسوب می‌شود! او فصل گذشته در تراکتور بازی می‌کرد، ولی باشگاه گل گهر سیرجان برای خرید این بازیکن ۱۱ میلیارد تومان به باشگاه تراکتور پرداخت تا رضایتنامه اش را بگیرد! از طرفی شایعه شده که رقم قرارداد تیکدری با خود گل گهری‌ها هم رقمی نزدیک به ۹ میلیاردتومان است که همین موضوع باعث شده تا یک مدافع راست به تنهایی نزدیک به ۲۰ میلیاردتومان برای گل گهر هزینه بردارد.

حالا چرا گل گهر برای بازیکنی که این قدر هزینه کرده باید رضایتنامه صادر کند تا به پرسپولیس برود مشخص نیست؟ اصلا با توجه به این هزینه انجام شده، گل گهر راضی می‌شود این بازیکن را بدون گرفتن حداقل هزینه‌ای که برایش کرده، به تیم دیگری بفرستد؟ و در آخر اینکه آیا پرسپولیس این همه پول دارد تا برای جذب یک مدافع راست بپردازد، آنهم در حالی که خرید هافبک و مهاجم برایش از نان شب واجب‌تر است؟

این شایعه البته درست در روز‌هایی مطرح می‌شود که عنوان شده رامین رضاییان، مدافع راست سابق همین پرسپولیس و تیم ملی حاضر است با قراردادی سفید امضا به تیم پرسپولیس برگردد و نیاز احتمالی یحیی به مدافع راست را برطرف کند.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین