کد خبر: ۷۵۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

افزایش بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.
افزایش بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در اردبیل
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمدیان ششم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 20 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 2 بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون و 918 هزار و 92 واکسن بوده است که از این تعداد 914 هزار و 249 واکسن مربوط به نوبت اول، 803 هزار و 152 واکسن مربوط به نوبت دوم و 200 هزار و 691 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

محمدیان با بیان اینکه همچنین 16 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند، تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 83 نفر است که از این تعداد 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های پارس‌آباد، اصلاندوز، بیله‌سوار، مشگین‌شهر، اردبیل، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر، خلخال در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین