کد خبر: ۷۵۰۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

سرمربی عراق: مشکل ما بزرگتر از ایران است

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره کرونایی‌های تیمش گفت: این مشکل بزرگی برای ما است و مشکل برای ما بزرگتر از ایران است چرا که آنها در داخل کشور بازی می‌کنند.
سرمربی  عراق: مشکل ما بزرگتر از ایران است
آفتاب‌‌نیوز :

زلیکو پتروویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید بابت اقامت در تهران تشکر کنم. این مسابقه یک بازی مهم در آسیاست که بین ایران و عراق برگزاری می‌شود. احساس خوبی داریم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان بزرگی دارد که در باشگاه‌های بزرگ اروپا مانند زنیت و پورتو بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: امروز چمن ورزشگاه (آزادی) را دیدیم که وضعیت خوبی دارد. توضیحات بیشتر را شاید بشار رسن بتواند بدهد که سال‌ها در ایران و یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌ها مثل پرسپولیس بازی کرده است و البته هواداران ایرانی خیلی خوب او را می‌شناسند.

سرمربی تیم ملی عراق همچنین درباره دیدار با ایران در قالب تیم ملی یوگسلاوی در جام جهانی ۱۹۹۸ خاطرنشان کرد: خاطرات خوبی از آن بازی دارم. گروه سختی با آلمان و آمریکا داشتیم. ایران تیم بسیار خوبی داشت. روبروی مهدی مهدوی کیا بازی کردم. ایران تیم قدرتمندی داشت و با اینکه ما یک بر صفر برنده شدیم، اما خاطرم هست که ایران تیم بسیار قدرتمندی بود.

وی درباره کرونایی‌های ایران و عراق بیان داشت: چهار بازیکن ما به علت ویروس کرونا در کنار ما نیستند و مشکل بزرگی داریم. بشار رسن، امجد اطوان، ایمن حسین به ما اضافه شدند اما نتیجه تست امجد مثبت شد و او را نداریم. بازیکنان ما در ترکیه حضور داشتند و امروز اولین تمرین را انجام دادند. این مشکل بزرگی برای ما است و این مشکل برای ما بزرگتر از ایران است. ایران در کشور خودش است و می‌تواند از بازیکنان داخلی استفاده کند. از ما تست گرفته شد و نگران نتایج هستیم. کاری که از دست ما برمی‌آید این است که نگاه مثبتی داشته باشیم و منفی‌بافی نکنیم. چیزی که اتفاق افتاده مطابق قوانین است. ایران و کره جنوبی تقریبا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده است.

پتروویچ گفت: همه بازیکنانی که از دست دادیم نفرات اصلی هستند اما این یک مشکل جهانی است و سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌تری را اضافه کنیم تا نتیجه خوبی را بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین