کد خبر: ۷۵۰۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

انسداد کرج- چالوس/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در چهار محور و انسداد موقت محور کرج- چالوس خبر داد.
انسداد کرج- چالوس/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: امروز (۷ بهمن ماه) محور کرج- چالوس به علت ریزش بهمن در محدوده های گچسر و پیچ سرهنگ به طور موقت مسدود شده است. این مسیر تا رفع مشکل و ایمن‌سازی کامل به طور موقت مسدود شد. خوشبختانه این حادثه تلفات و خساراتی نداشته و مسیر جایگزین جاده‌های هراز و فیروزکوه است.

وی افزود: در جاده‌های شمالی، بارش برف باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده است بنابراین همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

شیرانی ادامه داد: محورهای مسدود اصلی شامل محورهای دهگلان - حسین آباد، سقز-مریوان، ریگان - ایرانشهر و جاده چالوس و آزادراه تهران شمال هستند.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در ارتفاعات محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری بارش برف گزارش شده است.

شیرانی افزود: بارش باران را در استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان، کردستان، مرکزی، همدان، قزوین، لرستان، فارس و مازندران شاهدیم.

وی همچنین گفت: در آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری)، آزادراه قزوین-کرج (محدوده‌های پل مهرشهر و پل فردیس)، محور فیروزکوه محدوده گیلاوند (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – پردیس محدوده جاجرود تا کمرد(رفت و برگشت) ترافیک نیمه سنگین گزارش‌ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین