کد خبر: ۷۵۰۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

واکنش صفحات AFC و لیگ قهرمانان اروپا به صعود ایران به جام جهانی

صفحات کنفدراسیون فوتبال آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و فدراسیون جهانی فوتبال به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان دادند.
واکنش صفحات AFC و لیگ قهرمانان اروپا به صعود ایران به جام جهانی
آفتاب‌‌نیوز :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ نوشت: ایران اولین تیم آسیایی بود که بلیت سفر به قطر را قطعی کرد و برای سومین دوره متوالی، راهی این دوره از مسابقات شد. تیم ایران صدرنشینی بدون حرف وحدیثی در گروه A دارد و همین نتایج باعث شد شاگردان اسکوچیچ در فاصله سه هفته تا پایان دور انتخابی، از خط پایان عبور کنند.

صفحه جام ملت‌های آسیا که زیر نظر AFC مدیریت می‌شود، همچنین به آمار تیم ملی ایران یعنی ثبت ۱۲ گل، کسب ۱۹ امتیاز و صفر شکست تیم ملی ایران اشاره کرد و نوشت: تیم ملی شایسته این آمار بود.

صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا با انتشار گل مهدی طارمی به چلسی که بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۱-۲۰۲۰ لقب گرفت، نوشت: طارمی توانست ایران را به جام جهانی برساند. این اتفاق را با بهترین عملکرد او در لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرید؛ گل‌های زیادی بهتر از این گل رقم نمی‌خورد.

جالب‌ترین واکنش به صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی را صفحه توئیتری جام جهانی داشت که زیر نظر فیفا اداره می‌شود. این صفحه، کاریکاتوری از چهار بازیکن پُرافتخار فوتبال ایران یعنی علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و علی کریمی همراه با هواداران ایرانی منتشر کرد و نوشت: تماشای اینکه نسل بعدی، جا پای شما می‌گذارند. اسطوره‌های ایران ششمین صعود به جام جهانی را جشن می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین