کد خبر: ۷۵۰۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

واکنش وزارت ورزش به خبر سیلی خوردن وزیر

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان فیلم و خبر منتشر شده در خصوص سیلی یک هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و‌ جوانان را قویا تکذیب کرد.
واکنش وزارت ورزش به خبر سیلی خوردن وزیر
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه هنگام ورود حمید سجادی، وزیر ورزش به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد، منتشر شد که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویا این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی در کمال احترام، محمد مخبر و حمید سجادی را در کنار خود پذیرا شده و معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسئولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می‌کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست می‌شود، فارغ از رنگ‌ها، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه، هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین