کد خبر: ۷۵۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۷
عیسی اسحاقی:

خراسان رضوی صاحب نخستین زمین چمن گلف می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فدراسیون گلف گفت: «با نظر مساعد رئیس جمهور و تصویب هیات دولت در سفر استانی به خراسان رضوی نخستین زمین چمن گلف این استان راه اندازی می‌شود».

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، عیسی اسحاقی در گردهمائی روسای هیات‌ها و نایب‌رئیسان بانوان هیات‌ها در مشهد افزود: «با پیگیری مدیرکل تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی، زمین چمن گلف در فاز دوم پروژه ثامن مشهد اجرا می‌شود».

وی با اشاره به افزایش هیات‌های گلف کشور از 6 به 17 استان تا پایان سال گذشته و آموزش 14 هزار نفر در کشور ادامه داد: «با فعال شدن هیات‌های گلف امسال سال شکوفائی ورزش گلف در بخش همگانی است و با تشکیل تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی بانوان و آقایان استارت قهرمانی را زده‌ایم».

اسحاقی درباره توسعه همه جانبه گلف در استان‌ها نیز خاطرنشان کرد: «هیات‌های گلف سراسر کشور موظفند از سال جاری علاوه بر آموزش گلف، آموزش مربیگری را نیز در برنامه های خود قرار دهند».

وی با توجه به رایزنی فدراسیون گلف برای عضویت در فدراسیون جهانی مینی گلف خواستار راه‌اندازی زمین‌های مینی گلف و آکادمی گلف برای جذب و آشنایی بیشتر خانواده ها با این ورزش مفرح شد.

گفتنی است همچنین قبل از این گردهمایی انتخابات هیات گلف استان خراسان رضوی برگزار و محسن پور تقی به اتفاق آرا به عنوان رئیس هیات گلف استان خراسان انتخاب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین