کد خبر: ۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۸
مدیر عامل ایرنا:

فعلا ترجیح می‌دهم وارد حاشیه‌ها نشوم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر عامل ایرنا گفت: «تغییرات به طور طبیعی در دولت صورت می گیرد و من فعلا ترجیح می‌دهم که وارد حاشیه‌ها نشوم و اگر قرار بود وارد حاشیه شوم در 18 ماه گذشته وارد حاشیه می‌شدم». 

سیدجلال فیاضی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در مورد دلایل برکناری‌اش از ایرنا گفت: «تغییر در ایرنا قطعا اتفاق می‌افتاد و تغییرات در مدیریت یک امر طبیعی است و مدیریت همواره یک دوره موقتی دارد».

وی افزود: «در مورد تغییر من مشکل خاصی وجود نداشته است و یک مشکلی بود که مربوط به مشکلات خانوادگی من بود که به هر حال من امکان اقامت دائم در تهران را نداشتم».

فیاضی تصریح کرد: «این تغییرات به طور طبیعی در دولت صورت می گیرد و من فعلا ترجیح می‌دهم که وارد حاشیه‌ها نشوم و اگر قرار بود وارد حاشیه شوم در 18 ماه گذشته وارد حاشیه می‌شدم».

وی ادامه داد: «به طور طبیعی انتقاداتی به عملکردم وجود داشت ولی تاثیری در تغییرم نداشت و این تغییر به صورت طبیعی انجام می‌شود».

مدیرعامل ایرنا اظهار داشت: «من در طول فعالیتم در ایرنا تلاش کردم وظیفه‌ام را انجام دهم و به طور طبیعی در اطلاع‌رسانی عملکرد دولت حداکثر تلاشمان را انجام دادیم. البته من خودم به نتیجه عملکرد خودم به نتیجه مطلوب نگاه نمی کنم قطعا کاستی‌هایی در کار وجود داشته است و ما هم سعی کردیم که مشکلات در این دوره مرتفع کنیم و بخشی از مشکلات هم هنوز حل نشده است و باید در دوره بعدی حل شود».

وی اضافه کرد: «مشکلات عدیده‌ای در ایرنا وجود دارد از جمله مشکلات فنی که با افتتاح سایت جدید ایرنا برخی از مشکلات فنی سایت حل خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین