کد خبر: ۷۵۱۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

معاون وزیر ورزش: می‌خواهیم بازی ایران و امارات را با حضور تماشاگر برگزار کنیم

درحالیکه امروز در هیات دولت اعلام شد بازی ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما معاون وزیر ورزش نظری غیر از این را دارد.
معاون وزیر ورزش: می‌خواهیم بازی ایران و امارات را با حضور تماشاگر برگزار کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، در واکنش به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر اینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باشد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همانطور که وزارت ورزش و جوانان برای دیدار تیم ملی مقابل عراق، شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد، در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را بدهد، میزبان تماشاگران خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین