کد خبر: ۷۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
دستاورد کلانتری‌های ۱۳ گانه شهرستان ری

کشف ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در ۴۸ ساعت

دوشنبه هفته گذشته نیرو‌های انتظامی شهرستان ری حسابی پرمشغله بودند و با به دام انداختن ۳۸۰ مجرم امنیت حوزه استحفاظی خود را افزایش دادند.
کشف ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در ۴۸ ساعت
آفتاب‌‌نیوز :

رابعه تیموری:در میان مجرمان دستگیر شده که جرایمی مانند سرقت، زورگیری، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر را مرتکب شده بودند، ۱۸۸ نفر جزو سارقان حرفه‌ای خودرو، سارق منزل و کیف قاپ بودند و با دستگیری آن‌ها ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد تا به دست مالباختگان برسد.

این دستاورد انتظامی ارزشمند حاصل ۴۸ ساعت عملیات پلیسی نیرو‌های انتظامی این شهرستان بود که در قالب هشتمین طرح رعد اجرا شد. این طرح ثمرات خوب دیگری مانند متلاشی شدن ۱۷ باند سازمان یافته سرقت، توزیع مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز به همراه داشت و چهار و نیم کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده توزیع توسط ماموران کلانتری‌های ۱۳ گانه شهرستان ری کشف شد تا توزیع کنندگان این مواد در تجارت پرسود و غیرقانونی خود ناکام بمانند.

در این طرح ضربتی توزیع کنندگان مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان هم از چنگال قانون دور نماندند و ماموران انتظامی شهرستان ری با همکاری بازرسان سایر دستگاه‌ها مقادیر قابل توجهی قرص‌های روانگردان و یکهزار و ۲۲۰ لیتر انواع مشروبات الکلی را کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری در هشتمین طرح رعد ۱۳۳نفر از اتباع بیگانه هم از سطح شهرستان جمع آوری و به اردوگاه‌های اتباع بیگانه تحویل داده شدند تا به کشور خود بازگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین