کد خبر: ۷۵۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۳

افتتاح سالن «گوشه» فرهنگسرای نیاوران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران در روزهای پایانی بازسازی قرار دارد و انتظار می رود اوایل خرداد ماه آینده آماده بهره برداری شود.

به گزارش سرویس هنر آفتاب و به نقل از وزارت ارشاد اسلامی، اصغر مهرآیین رییس فرهنگسرای نیاوران با اعلام این خبر گفت: «سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران که در گذشته به صورت یک سالن با صندلی های نا مناسب و امكانات غیرحرفه ای مورد استفاده قرار می گرفت و همواره به لحاظ غیرکیفی بودن مورد اعتراض گروههای هنری و مردم بود، از نخستین، روز سال جاری برای تبدیل شدن به یک سالن حرفه ای هنری مراحل بازسازی اش آغاز و اوایل خرداد ماه آینده به بهره برداری می رسد».

رییس فرهنگسرای نیاوران با تقدیر از همراهی های دکتر محمدحسین ایمانی معاون هنری وزیر ارشاد و آیت پیمان مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت ارشاد در شکل گیری این بازسازی گفت: «سالن گوشه با ظرفیت یکصد صندلی یک سالن کاملاً حرفه ای برای برنامه های هنری خواهد بود».

وی افزود: «ساخت اتاق فرمان نور و صدا،ساخت اتاق های گریم ، نصب یکصدصندلی ثابت، سیستم اکوستیک، سیستم های حرارتی و برودتی، ایجاد فضای مناسب ورودی و زیباسازی سالن و ... از جمله تمهیداتی است که در بازسازی سالن گوشه انجام شده است»

مهر آیین ابراز امیدواری نمود: «سالن گوشه با اولویت اجرای نمایش و امكان برگزاری نشست های ادبی هنری، برپایی کنسرت های کوچک موسیقی به خصوص کنسرتهای آموزشی، کارگاههای تخصصی، نمایش فیلم و ... را خواهد داشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین