کد خبر: ۷۵۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۷
‌ایستگاه سی و دوم لیگ برتر

جنگ قهرمانی یا کابوس سقوط در لیگ برتر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه سی دوم رسید و در حالیکه تنها سه هفته به پایان ماراتن فوتبال کشور باقی مانده برخی از تیم‌ها سرنوشت خود را در این ایستگاه رقم خواهند زد.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، در حالیکه عصر فردا تیم‌های مدعی قهرمانی و کاندیداهای سقوط عزم خود را برای گرفتن امتیازات کامل از مستطیل سبز جزم کرده‌اند، ممکن است اتفاقات عجیبی نیز به وقوع بپیوندد که سرنوشت لیگ را مبهم‌تر از قبل کند.

دیدارهای حساس این هفته به طور همزمان و در ساعت 16:15 برگزار خواهد شد و در زیر برخی از این دیدارها حساس را مرور می‌کنیم :

** سپاهان و صباباتری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ناکامی بزرگ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حذف ناباورانه در مقابل حریف سوری اوضاع و احوال اردوی این تیم را دگرگون کرده ولی طلایی‌پوشان اصفهانی برای اعاده حیثیت در برابر صباشهری‌هایی که خود ضلع سوم مثلث قهرمانی را تشکیل داده‌اند، به میدان خواهند رفت. به طور حتم پیروزی هر یک از این تیم‌ها می‌تواند بهترین خبر برای اردوی سرخپوشان تهرانی باشد. بی شک سپاهانیها نمی‌خواهند رویای قهرمانی‌شان در لیگ برتر انهم در خانه بر باد برود و به همین علت با تمام قوا به مصاف حریف خواهند رفت. در سوی دیگر هم شاگردان یحیی گلمحمدی که در ابتدای فصل کسی تصور مدعی بودن آنها را نداشت، نمی‌خواهند تصورات مثبت درباره این تیم را نقش بر آب کنند و به طور حتم تلاش می‌کنند لیگ را با خاطره‌ای به یادماندنی به ایستگاه پایانی برسانند.


**پرسپولیس- برق شیراز در ورزشگاه آزادی


شاید این بازی سرنوشت یک فصل پرتلاطم قطبی را رقم بزند. او و شاگردانش باید برای بالانشینی در جدول لیگ و خروج از زیر سایه سنگین زردپوشان اصفهانی از یاوری و مردان شیرازی 3 امتیاز حیاتی را بگیرند. البته برقیها در هفته‌های اخیر روند خوبی را پشت سر ‌گذاشته‌اند و بی شک در برابر پرسپولیس از پیش باخته به میدان مسابقه پای نخواهند گذاشت. باید تقابل اندیشه‌های حرفه‌ای قطبی و سنتی یاوری نمایشی جذاب باشد. به احتمال زیاد پرسپولیس در این بازی حساس بادامکی مصدوم را در اختیار نخواهد داشت.



**پاس همدان- استقلال تهران در ورزشگاه قدس همدان

بی شک "همدانیها" با هدایت بگویچ کروات جانی تازه گرفتند و حالا حتی اندیشه بالانشینی در جدول لیگ را دارند چرا که می‌خواهند برای نخستین بار همدان را به افتخاری جدید و بی سابقه در بالاترین سطح فوتبال ایران برسانند. 

آنها برای رسیدن به جایگاه‌های بالایی جدول تنها باید برای پیروزی به میدان بروند و البته فردا حریفی سرسخت به نام استقلال را در پیش رو دارند. اما فیروز کریمی و استقلال هم نمی‌خواهند بیشتر از این در جدول لیگ برتر سقوط کنند و باید در این پیکار امتیاز بگیرند، در غیر اینصورت آنها فصل را کابوس‌وار به انتها خواهند رساند و این مسئله نمی‌تواند در اندیشه مدیران آبی پایتخت جایی داشته باشد.

اما در ادامه بازیهای این هفته لیگ برتر در پایین جدول هم فعل و انفعالات زیادی رقم خواهد خورد. پگاه گیلان با هدایت نادر دست‌نشان بهتر از قبل شده و اگر فردا در مقابل سایپای خسته امتیاز بگیرد، می تواند به ماندن در لیگ 87 امیدوار باشد. 

در آبادان هم صنعت نفت میزبان ذوب آهن و دکتر ذولفقارنسب است که شاگردان طوسی باید برای نجات از سقوط تلاشی مضاعف داشته باشند. باید دید نبرد دکترها به سود کدامیک به پایان خواهد رسید. است.


بنابراین گزارش برنامه کامل هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر به شرح ذیل است :

* پرسپولیس تهران - برق شیراز، ورزشگاه آزادی تهران
* سپاهان - صباباتری، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* پاس همدان - استقلال تهران، ورزشگاه قدس همدان
* صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه تختی آبادان
* ابومسلم مشهد - شیرین فراز کرمانشاه، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
* راه آهن تهران - ملوان بندرانزلی، ورزشگاه اکباتان تهران
* پگاه رشت - سایپا تهران، ورزشگاه عضدی رشت
* مقاومت سپاسی شیراز - استقلال اهواز، ورزشگاه حافظیه شیراز
* پیکان تهران - مس کرمان، ورزشگاه ایران خودرو تهران

گفتنی است در حال حاضر سپاهان اصفهان، پرسپولیس و صباباطری به ترتیب با 54، 52 و 51 امتیاز مثلث قهرمانی را تشکیل داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین