کد خبر: ۷۵۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱
احمدی‌نژاد در نامه‌ای خطاب به الهام؛

سال سختی پیش‌رو است

باید غصه اهل‌بیت (ع) را بخوریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس‌جمهور در پاسخ به نامه غلامحسین الهام مبنی بر اعلام آمادگی برای كناره‌گیری از مسئولیت‌های دولتی، وی را به صبر، تحمل و توكل فرا خواند و تصریح كرد: «اینجانب به اخلاص و فداكاری و اهتمام شما در راه خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران واقفم و شما را برادری دلسوز و پرتلاش می‌دانم كه در راه خدمتگزاری شب از روز و سر از پا نمی‌شناسید».

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در نامه محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور خطاب به الهام وزیر دادگستری و سخنگوی دولت چنین آمده است:

برادر خوبم جناب آقای  الهام
وزیر محترم دادگستری

نامه شفاف و گویای شما را دریافت كردم،‌ یك بار دیگر شما را به عهدی كه بسته‌ایم توجه می‌دهم. قرار بود در راه خدمت به مردم و اصلاح اساسی امور و پی‌گیری اهداف بلند، ‌مقاوم و صبور باشیم. بدیهی است هر چه جلوتر می‌رویم فشار‌ها و بی انصافی‌های برخی بیشتر می‌شود و شما باید تحمل كنید. یادتان بیاید بر بزرگان ما در همین دوران انقلاب از سوی خودخواهان و مخالفین عدالت و پاكی چه آورده‌اند.

یاد مرحوم شهید بهشتی و یاد شهیدان رجایی و باهنر و دیگران آرامش‌بخش است . بالاتر، ما باید همواره غصه اهل بیت (علیهم السلام ) را بخوریم و غریبی امام عصر(عجل الله) را در خاطر داشته باشیم .

چه بسیار مدعیان ارزش‌ها و حتی دین‌داری كه در وقت آزمایش، دنیاطلبان حرفه‌ای و خودخواهان غرق‌شده در دنیای آرزوهای كوچك مادی، از كار در می‌آیند.

یادتان باشد امسال سال سخت‌تری است، از یك سو باید تلاش‌ها ثمر دهد، ‌شكوفا شود و در خدمت مردم و كشور قرار گیرد و از سوی دیگر هجوم خودخواهی‌ها و قدرت‌طلبی‌ها و مانع ساختن‌ها، در راه است، رمز موفقیت در راه كمال و حضور در دولت عشق و مهرورزی، توكل و تحمل است.

اینجانب به اخلاص و فداكاری و اهتمام شما در راه خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران واقفم و شما را برادری دلسوز و پرتلاش می‌دانم كه در راه خدمتگزاری شب از روز و سر از پا نمی‌شناسید.

ملت بزرگ نیز نشان داده‌اند كه قدردان و قدرشناس‌اند و صدالبته اگر جمعی را كمر بسته خدمت صادقانه بیابند، از اشتباهات اندك آنان درمی‌گذرند و از آنان حمایت خواهند كرد، پس ای برادر توكل كن و تحمل.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین