کد خبر: ۷۵۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۴

پرونده گرانی و تورم روی میز نیازی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلفی در کنترل گرانی و تورم نقش دارند، گفت: «سازمان بازرسی کل کشور علل تورم و نقشی که سایر دستگاه‌ها در کنترل آن دارند را بررسی می‌کند».

به گزارش آفتاب به نقل از سازمان بازرسی كل كشور، حجت‌الاسلام والمسلمین نیازی مهار مقوله تورم را نیازمند فعالیت هر سه قوه دانست و افزود: «لازم است تا قوای کشور اعم از مجلس، دولت و قوه قضاییه با هماهنگی و همدلی تلاش کنند تا نگرانی‌های مردم را در این زمینه رفع كنند».

نیازی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی کل کشور درخصوص زمین‌خواری اشاره کرد و اظهار داشت:«در این زمینه طی سال گذشته با همکاری دستگاه‌های مسوول از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد برای بسیاری از اراضی ملی که بدون سند بودند، به نام دولت سند گرفته شد».

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: «یکی از علل تعرض به زمین‌های ملی، بدون سند بودن آنها بود که در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مسوول و با سند گرفتن اراضی ملی به نام دولت از تعرض به این زمین‌ها پیشگیری به عمل آمد».

نیازی با اشاره به راه‌اندازی اداره کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «امیدواریم با افتتاح این اداره کل، گام مؤثری برای کارآمدی، خدمت و پاسخگویی دستگاه‌ها به مردم برداشته شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین