کد خبر: ۷۵۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۰

داماد بوش چه کسی است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «جنا بوش» دختر 26 ساله جورج بوش رییس جمهور آمریکا با «هنری هگر» 30 ساله و یکی از سیاستمداران جوان آمریکا ازدواج کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، خبرگزاری‌های می‌گویند که ازدواج آنها برای آقای بوش که با گرفتاری‌های زیادی در عرصه سیاسی و اقتصادی آمریکا روبروست خبری خوش است.

مراسم رسمی عقد آنها که باید در آن عروس به داماد «بله» بگوید، در یکی از سالن‌های مجلل کاخ سفید برگزار نمی‌شود، بلکه در مزرعه شخصی آقای بوش در «کراوفورد» در تگزاس برگزار می‌شود.

به نظر نمی‌آید که خانواده آقای بوش بخواهند این ازدواج سر و صدای زیادی بکند و هزاران خبرنگار و دوربین را به مراسم بکشاند، بلکه آنها ترجیح می‌دهند تا مراسم را در اتاق پذیرایی خود و کاملا به سبک خانواده های مزرعه دار آمریکایی برگزار کنند. 

جنا دومین فرزند جرج بوش و همسرش لورا است.

جرج بوش در یک بیانیه کوتاه رادیویی این خبر را اعلام کرد و گفت که این مراسم خانوادگی با شادی برگزار می شود و او برای دختر و دامادش آرزوی خوشبختی می کند.

هنری هگر 30 ساله پسر جان هگر رییس شعبه حزب جمهوریخواه در ایالت ویرجینیا است که فعلا به عنوان یکی از دستیاران وزیر آموزش و پرورش آمریکا به ایفای وظیفه می پردازد. پیش از این هنری جوان در ستاد انتخاباتی جرج بوش فعالیت کرده است.

او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ویرجینیا است و قبلا نیز در مشاغل سیاسی و دولتی ایفای وظیفه کرده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین