کد خبر: ۷۵۱۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

سارق حرفه‌ای مراغه در چنگال قانون

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سارق حرفه‌ای مراغه در چنگال قانون
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "توحید فارسی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه " آیت اله غفاری" قرار گرفت.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: با تلاش بی وقفه‌ی شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران پاسگاه سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهم را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۸ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه وی اقلام مسروقه قابل توجهی از قبیل چندین دستگاه ضبط و باطری خودرو و اقلام ممنوعه دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل گردید، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فارسی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بستر‌های بروز سرقت در این پرونده، بی توجهی صاحبان خودرو‌ها به توصیه‌های پلیس و عدم بکارگیری از تجهیزات ایمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

وی در پایان به همشهریان توصیه نمود: به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسنادو مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین