کد خبر: ۷۵۲۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
در کشور یک نظام پرداخت عادلانه نداریم

معاون رییسی: مجلس شاکله بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: درخواست دولت از مجلس شورای اسلامی حفظ شاکله لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای ریل‌گذاری جدید اقتصاد کشور است.
معاون رییسی: مجلس شاکله بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در زواره اردستان گفت: لایحه بودجه مهمترین سند مالی دولت بشمار می‌آید که هم اکنون در مجلس در دست بررسی بوده و طبیعی است که با نظرات کارشناسی نمایندگان تغییراتی در آن بوجود آید، ولی دولت خواستار حفظ شاکله لایحه توسط مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: منابع درآمدی، مصرف و هزینه‌ها باید به گونه‌ای باشد که توازن برقرار شود و اگر ما بدون منابع، مصرف‌های جدیدی را تعریف کنیم در واقع کسری بودجه و تورم ایجاد خواهد شد که نمایندگان مجلس باید آن را مد نظر داشته باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره پرداخت حقوق خاطرنشان کرد: رییس جمهور بار‌ها اعلام کرد که ما در کشور یک نظام پرداخت عادلانه نداریم، در دوران گذشته این موضوع به وجود آمده و نهاد‌ها و دستگاه‌های گوناگون خود را استثنا کرده است و یک نظام و انسجام خوبی از قبل وجود ندارد. سازمان اداری و استخدامی کشور مسوول شده است در رابطه با نیرو‌های رسمی، پیمانی، شرکتی، کارمعین، ساعتی و هر نوع دیگر یک تصمیم قاطع بگیرد تا عدالت پرداخت حاکم شود.  امیدواریم شرایط طوری پیش برود که نحوه پرداخت عادلانه و وضع بهتر شود و مجلس انقلابی هم همراه این تصمیم است.

حسینی همچنین در آیین سی و ششمین سالگرد شهادت شهید حجت الاسلام سیدحسن طباطبایی نسب و یادواره ۱۲۰ شهید بخش زواره در سالن امامزاده یحیی (ع) این شهر گفت: دشمن از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد و تا وقتی که این روحیه در بین ملت ما باشد آن‌ها کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه در سطح جهان شناخته شده است، اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم و باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های ملت بایستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور به فعالیت چهره‌های ماندگار فرهنگی و علمی شهر زواره در سطح کشور اشاره کرد و افزود: استاد محیط طباطبایی و استاد سید ابوالحسن جلوه از جمله این شخصیت‌ها هستند، همچنین شهید سید حسن مدرس در زواره متولد شد و در شهرستان اردستان زندگی کرد.

وی با بیان اینکه شهید مدرس فردی حق طلب بود و امام راحل در بسیاری از موارد به گفته‌ها و روش ایشان استناد می‌کرد، خاطرنشان کرد: مدرس جزو پنج عالم تراز نخست مجلس بود که در شهر خواف بدست عوامل رضاخان به شهادت رسید.
به گفته وی، ما در ادوار مختلف نماینده‌ای مانند مدرس در کشور نداشته ایم که این گونه به پشتوانه اسلام و قرآن و با شجاعت در سخت‌ترین دوران از عزت و شرافت مردم و حقانیت اسلام دفاع کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه در دوران انقلاب یکی از یاران امام راحل شهید سید حسن طباطبایی نسب بود، گفت: شهدا نقش ارزنده‌ای در عزت و اقتدار جمهوری اسلامی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین