کد خبر: ۷۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۱
هفته سی و هفتم سری آ

رم به اینتر نزدیک شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رقابت در صدر جدول سری آ با توقف اینتر و میلان، و پیروزی رم و فیورنتینا به اوج خود رسید. در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها، حالا اختلاف رم و اینتر در صدر جدول تنها به یک امتیاز رسیده است.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، اینتر در خانه خود در حالی تن به تساوی دو بر دو مقابل سیه نا داد که «مارکو ماته راتزی» بازیکن این تیم در اواخر بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد. ابتدا «پاتریک ویه را» روی کرنر «ماریو بالوتلی» با ضربه سر اینتر را پیش انداخت، ولی بعد «ماسیمو ماکارونه» گل تساوی را به ثمر رساند. سپس ویه را لطف بالوتلی را جبران کرد و موقعیتی را فراهم ساخت که او از فاصله ای نزدیک با ضربه سر دروازه سیه نا را بگشاید، اما سیه نا باز هم به بازی برگشت و این بار «حسین خرجه» بازیکن مراکشی این تیم گل تساوی را زد. خرجه پیش تر در رم بازی می کرد و حالا لطف بزرگی به تیم سابق خود کرده است.

رم هم در مقابل آتالانتا ابتدا با ضربه سر «کریستین پانوچی» پیش افتاد و «دانیله دروسی» در دقیقه 67 اختلاف را دو برابر کرد تا گل دقیقه 90 «بلینی» برای آتالانتا بی ثمر باشد.

در نبرد حساس برای کسب رتبه چهارم هم میلان در خانه ناپولی سه بر یک بازنده شد تا این رتبه را به فیورنتینا واگذار کند که در خانه، سه بر یک پارما را شکست داد.

یوونتوس بی انگیزه هم در مقابل کاتانیا با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

حالا همه چیز به هفته آخر کشیده شده است. اینتر و رم هر دو با تیم هایی بازی خواهند کرد که در خطر سقوط قرار دارند. اینتر در خانه پارما به میدان می رود که در حال حاضر در منطقه سقوط است و نیاز حتمی به پیروزی دارد و رم در خانه کاتانیا بازی می کند که دو امتیاز با پارما فاصله دارد.

در جدول رده بندی این رقابت ها، اینتر، رم، یوونتوس، فیورنتینا و میلان با 82، 81، 71، 63 و 61 امتیاز در بالای جدول قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین