کد خبر: ۷۵۲۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
با دستگاههای متخلف برخورد می شود

الزام ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات از امروز

استاندار گلستان در ستاد کرونای این استان از مصوبه ای مبنی بر ارائه هر گونه خدمات در ادارات و نهادهای گلستان از فردا در قبال دریافت کارت واکسیناسیون خبر داد.
الزام ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات از امروز
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد زنگانه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به ضرورت چاره اندیشی برای کند کردن حرکت شیوع پیک ششم کرونا در استان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم رعایت پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده کامل از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی درهمه اماکن و محافل رعایت شود.

وی با بیان اینکه سرعت افزایش واکسیناسیون دوز سوم در سطح استان بسیار کند است، اظهار کرد: هدف گذاری ۴۰ درصدی ما برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان کاملا معقول و قابل دسترس است اما سرعت حرکت شهرستانها باید افزایش پیدا کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید شهرستانها در مسابقه ای سالم از نظر رشد واکسیناسیون کرونا در دوز سوم ارزیابی و رتبه بندی شوند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های فرمانداران در روزهای اخیر همین موضوع است و انتظار ما این است که حتما با جدیت واکسیناسیون دوز سوم را پیگیری کنند.

زنگانه ارائه هر گونه خدمات در ادارات، پایانه های مسافربری جاده ای، ریلی و هواپیمایی، پیشخوانها، بانکها، هتلها، اماکن ورزشی، استخرها، کارگاهها و صنایع کوچک و ... از امروز منوط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود، خاطرنشان کرد: دستگاههای متخلف مطمئن باشند که معرفی و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکیددبر اینکه در مرحله نخست به افراد تخطی کننده از این مصوبه تذکر داده خواهد شد، ادامه داد: تلاش ما این است که افراد را برای تزریق واکسن در سه دور اقناع کرده و شرایط را برای افزایش درصد واکسیناسیون به ویژه در دوز سوم فراهم کنیم.

استاندار گلستان در این نشست از قرمز شدن رنگ بندی کرونایی سه شهرستان در گلستان خبر داد و گفت: شهر گرگان به شهرستانهای علی آبادکتول و بندرگز اضافه شده است و روند رو به رشد بستری بیماران در استان همچنان ادامه دارد به شکلی که در حال حاضر آمار بیماران بستری کرونایی از 400 نفر عبور کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین