کد خبر: ۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۰
عادل آذر:

شعارهای معیشتی مجلس شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عادل آذر گفت: «وقتی امروز ما شاخص‌ها و وضعیت‌ جامعه را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شعارهای مجلس هفتم برای رفاه مردم شکست خورده است».

 عادل آذر نماینده دهلران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد عملکرد مجلس هفتم در پایان کارش گفت: «مجلس هفتم با شعار معیشت و رفاه مردم کارش را آغاز کرد و وقتی امروز ما شاخص‌ها و وضعیت‌ جامعه را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شعارهای مجلس هفتم برای رفاه مردم شکست خورده است».

وی افزود: «مجلس ششم شعار توسعه سیاسی را می‌داد و مجلس هفتم هم شعار توسعه اقتصادی را داد. امروز که ما جامعه را می‌بینیم مشخص است که شکاف طبقاتی بعد از این 4 سال بیشتر شده است و دهک‌های آسیب‌پذیر مردم افزایش یافته است».

عضو فراکسیون وفاق و کارآمدی تصریح کرد: «تورم از 13 درصد آغاز بکار مجلس هفتم اکنون به بیش از 20 درصد افزایش یافته است و رشد اقتصادی کشور نیز کندتر شده است و در مقایسه با کشورهای منطقه نیز ما فاصله مان زیاد شده است».

وی ادامه داد: «به نظرم همه این مشکلات کشور به عهده مجلس هفتم نیست و مجلس تنها یک بخشی از این مشکلات را به عهده دارد و بخش اصلی وجود این مشکلات به عهده دولت است».

آذر خاطرنشان کرد: «البته مجلس می‌توانست با کنترل‌ها و نظارت‌هایی که بر دولت می‌کرد این روند نامساعد را مقداری مساعد می کرد».

وی در پایان گفت: «در مجموع فکر کنم با توجه به شرایط حاکم و همچنین مشی خاص دولت نهم می‌شود به مجلس هفتم نمره قبولی داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین