پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۵۲۶۹۸
۱۷:۴۲
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مهدی ترابی به کرونا مبتلا شد

مهدی ترابی به کرونا مبتلا شد
علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت مهدی ترابی اظهار کرد: ترابی ظهر امروز دچار علائم مشکوک به کرونا شد.
۱۷:۴۲
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،

در فاصله سه ساعت مانده به بازی ترابی دچار تب و همین‌طور سرفه شد و حال مساعدی نداشت.

او ادامه داد: با توجه به این که علائم او مشکوک به کرونا بود بلافاصله از سایرین جدا شد و در هتل ماند. هنوز جواب تست ترابی نیامده ولی ما برای حفظ سلامتی اعضای تیم و همین‌طور تیم حریف، تشخیص دادیم که امروز برای تیم بازی نکند.

پیش از این احسان پهلوان هم به کرونا مبتلا شده بود و دیدار سوپرجام را از دست داده بود.

منبع: رسانه رسمی پرسپولیس 

Error Report
ارسال پیام
captcha