کد خبر: ۷۵۲۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

سازمان هواپیمایی: بلیت هواپیما گران نمی‌شود

صدور بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی و خارجی براساس کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی است و هیچ بلیتی برای افرادی که کرونا دارند صادر نمی‌شود.
سازمان هواپیمایی: بلیت هواپیما گران نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: کاهش ظرفیت مسافر تا ۶۰ درصد هنوز به سازمان هواپیمایی ابلاغ نشده و هیچ شرکت هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیت به این بهانه را ندارد.

میر اکبر رضوی گفت: در صورت پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد هیچ افزایش قیمتی بر روی بلیت‌ها صورت نخواهد گرفت و شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت در این مدت ندارند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کاهش ظرفیت پذیرش مسافر در پرواز‌های داخلی تا ۶۰ درصد هنوز به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ نشده و درصورت ابلاغ بلافاصله به ایرلاین‌ها اعلام می‌کنیم.

او می‌گوید: صدور بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی و خارجی براساس کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی است و هیچ بلیتی برای افرادی که کرونا دارند صادر نمی‌شود.

با شیوع مجدد ویروس کرونا اومیکرون امروز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابلاغ محدودیت‌های جدید برای پرواز‌های داخلی مانند کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد خبر داد این در حالی است که از آذرماه امسال پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد در ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله پرواز‌ها لغو شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
زمانی که قیمت دلار 3500 تومان بود بلیط هواپیما تهران تبریز بین 32 تا 60 هزار تومان در نوسان بود(میانگین حدود 45 هزار تومان) بعد که کرونا آمد گفتن ظرفیت های مسافر را کم کرده اند برا همین افزایش دادند به 600 هزار تومان بدون پذیرایی. بعد که ظرفیت پذیرش مسافر به حالت قبل کرونا و فول برگشت به جای اینکه قیمت رو کاهش بدند قیمت رو افزایش دادند به 882 هزار تومان و پذیرایی هم که به حالت قبل بر نگشته و کماکان نیست. حالا اگر با افزایش قیمت دلار حساب کنیم که با قیمت الان (27600 تومان)، دلار افزایش 7.8 برابری داشته پس قیمت معقول بلیط هم میشه 350 هزار تومان. حالا با نرخ دلار هم حساب کنیم بلیط به جای افزایش 8 برابری، افزایش 19.6 برابری داشته ظی سه چهار سال اخیر. حالا واقعا باید متشکر باشیم که افزایش نمیدند؟ یا قیمت دلار واقع نیست و قیمت اصلیش 68000 تومان هست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین