کد خبر: ۷۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

۳ کشته بر اثر تصادف ۲ پژو در کردستان

متاسفانه در این حادثه همسر یکی از همکاران فوریت‌های پزشکی که یکی از سرنشینان خودرو پژو بود فوت شد و خود همکار مرکز فوریت‌ها هم مصدوم شده بود، خودرو دیگر هم چهار سرنشین داشت که ۲ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.
۳ کشته بر اثر تصادف ۲ پژو در کردستان
آفتاب‌‌نیوز :

رییس اورژانس و فوریتهای پزشکی سقز کردستان گفت: تصادف ۲ دستگاه پژو سواری در مسیر سقز - بوکان باعث فوت سه تن و مصدوم شدن سه تن دیگر شد.

محمد عزیز اویسی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه از طریق سامانه ۱۱۵ اورژانس تصادف مسیر سقز - بوکان اطلاع داده شد و سریع چهار دستگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه همسر یکی از همکاران فوریت های پزشکی که یکی از سرنشینان خودرو پژو بود فوت شد و خود همکار مرکز فوریت ها هم مصدوم شده بود، خودرو دیگر هم چهار سرنشین داشت که ۲ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

اویسی با اشاره به اینکه فوتی ها توسط آتش نشانی سقز به بیمارستان تامین اجتماعی این شهر انتقال داده شدند، اضافه کرد: مصدوم این حادثه هم توسط اورژانس به بیمارستان شفا شهرستان سقز انتقال داده شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین