کد خبر: ۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۱
بروجردی:

ریاست مجلس برای اصولگرایان مهم نیست

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بروجردی با اشاره به انتخاب ریاست مجلس گفت: « برای اصولگرایان این مباحث مهم نیست، چرا كه ما به دنبال مسوولیت نیستیم و لذا خروجی وضعیت فعلی یك تفاهمی خواهد بود كه در هر صورتی شكل بگیرد پشتوانه تفاهمی اصولگرایان را به همراه خواهد داشت». 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران گفت:« امروز مجددا به دنبال بازدیدی كه از سیستان و بلوچستان داشتیم برای پیگیری مسائل آن سفر از مسوولان ذیربط دعوت كرده‌ایم تا مساله انسداد مرزها را بررسی كنیم».

بروجردی با اشاره به این‌كه مساله امنیت این منطقه حساس است، چرا كه مساله مواد مخدر نیز متاثر از وضعیت مرزهاست، افزود:« كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بحران لبنان را در قالب یك جلسه تخصصی بررسی خواهد كرد».

وی ادامه داد:«‌ این جلسه با حضور مسولان وزارت خارجه و مسوولین ارگان‌های دیگر ذیربط تشكیل خواهد شد».

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به آخرین وضعیت كشور لبنان اظهار داشت:« یك جنگ 33 روزه دیگری در بعد سیاسی در لبنان تكرار شد و پیروزی دیگری برای حزب‌الله رقم خورد».

وی افزود:« آمریكایی‌ها و متحدان آن، همه تلاش‌شان در این راستا بود كه یكبار دیگر اقدامی كه در یك سال و اندی پیش انجام داده‌اند، برای حذف حزب‌الله تكرار كنند».

نماینده بروجرد با بیان این‌كه آمریكا و متحدان آن قصد داشتند كه قدرت حزب‌الله از صحنه سیاسی لبنان حذف كنند، ادامه داد:« با هوشمندی و جایگاه والای مردمی و مقبولیت‌های گسترده ملی حزب‌الله، خوشبختانه به سرعت این توطئه‌ها خنثی شد و یكبار دیگر آمریكا و رژیم صهیونیستی و متحدان آن، صحنه را باختند». 

وی در ادامه سخنان خود در رابطه با ریاست مجلس هشتم خاطر نشان کرد:« برای اصولگرایان این مباحث مهم نیست، چرا كه ما به دنبال مسوولیت نیستیم و لذا خروجی وضعیت فعلی یك تفاهمی خواهد بود كه در هر صورتی شكل بگیرد پشتوانه تفاهمی اصولگرایان را به همراه خواهد داشت».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین