کد خبر: ۷۵۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۳۳
احمدی‌نژاد:

من کی گفتم که مافیا در سازمان اسناد و بازرسی وجود دارد؟

در داخل سازمان ثبت هیچگاه به کارکنان شریف آن پیله نکردیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : احمدی‌نژاد امروز در مصاحبه مطبوعاتی خویش اعلام کرد: «من هیچ‌گاه نگفته‌ام در سازمان بازرسی کل کشور و یا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مافیا وجود دارد».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، خبرنگار روزنامه عصر اقتصاد پرسید: «شما چند وقت پیش درباره وجود مافیای اقتصادی بخصوص در سازمان ثبت و چند سازمان دیگر سخن گفتید. سازمان ثبت و سازمان بازرسی این موضوع را نفی کرده اند. نظر شما در این رابطه چیست»؟

احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: «من هیچ وقت نگفته‌ام در سازمان بازرسی و سازمان ثبت. من کی گفتم که مافیا در سازمان اسناد و سازمان بازرسی کشور؟ گفتم مافیای زمین خواری که هر روز شما درباره آن می‌شنوید». 

احمدی نژاد افزود: «یک مورد آن در همین کنار تهران رخ داده، یک نفر بیش از ‪ ۱۷۰۰‬هکتار زمین تصرف کرده که تاکنون پیگیری دولت نتیجه نداده‌است. این یک مورد آن است. اگر بخواهید درباره ‪ ۷۰۰‬تا و ‪ ۴۰۰‬تا و ‪ ۳۰۰‬تای دیگر هم بگویم. چطور می‌شود که یک نفر ‪ ۱۷۰۰‬هکتار زمین را تصرف کند و سالها طول بکشد که دولت آن را از دستش بیرون بیاورد. چطور حمایت می‌شود»؟

وی افزود: «شما اسم آن را چه می‌گذارید؟ شما نام آن را «شما فیا» بگذارید، ما روی اسم بحث نداریم. آیا اعتقاد ندارید که شبکه‌ای هست که از آن پشتیبانی می‌کند»؟ 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: «‪ ۱۰‬سال طول می‌کشد که یک متخلف مجازات شود، معلوم است که پشتیبانی می‌شود. دستگاه قضایی، قاضی و دیگران را تحت فشار قرار می‌دهند».
احمدی‌نژاد اضافه کرد: «در ملاقاتی که با آقای نیازی ( رییس سازمان بازرسی) داشتم، ایشان نیز گفتند که حرفی که از من زده‌اند مخدوش بود و من دوباره مصاحبه کرده‌ام و گفته ام که این مسایل هست و ما تلاش می‌کنیم که جلوی آن را بگیریم».
احمدی نژاد تاکید کرد: «ما در داخل سازمان ثبت هیچگاه به کارکنان شریف آن پیله نکردیم. ممکن است در ‪ ۱۰۰‬هزار نفر ‪ ۵۰۰‬نفر متخلف باشد این ربطی به کارکنان شریف ثبت ندارد. آیا شما داستان زمین خواری چندهزار هکتاری که دادستان درباره آن گزارش داد، را امری اتفاقی و آفتابه دزدی می‌دانید؟ حتما نمی‌دانید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین