کد خبر: ۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۳۶

تیر ماه ریشه مشکلات اقتصادی معلوم می شود

برای شناختن مفسدان اقتصادی، تحرک خبرنگاری لازم است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد گفت: «در کجا و کی و چه کسی مشکلات اقتصادی را به گردن مافیا انداخت؟ ما یکسری مشکلات اقتصادی داریم و بعضی عملکردهای مافیایی هم داریم».

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب، رئیس جمهور در کنفرانس خبری روز سه شنبه در پاسخ به این سوال که شما در سخنرانی هایتان اعلام کرده‌اید که مشکلات اقتصادی کشور ما ناشی از یک مافیای اقتصادی است. چرا همیشه ناکامی‌های اقتصادی را به گردن مافیا می‌اندازیم و اگر معتقد به وجود مافیا هستید چه معذوریتی وجود دارد که مافیا را معرفی نمی‌کنید»؟ گفت: «اگر یادتان باشد در شب سفر به حج تحلیلی کردم عوامل مشکلات اقتصادی را برشمردم در قم هم عوامل را گفتم و برخی اخلالگری‌ها را اشاره کردم و الا کسی نمی‌گوید عامل اصلی مشکلات اقتصادی وجود شبکه‌هایی است. بله، آنها هم دارند آسیب هایی را می‌زنند اما عوامل دیگری هم داریم». 

احمدی‌نژاد اظهار داشت: «دولت اینها را به طور دقیق شناسایی کرده است و انشاء الله در هفته اول تیر بطور مشروح ریشه مشکلات اقتصادی را منتشر خواهیم کرد. اما اینکه چرا معرفی نمی‌شوند، معرفی می‌شوند چرا معرفی نمی شوند. ما که آدرس مشخص می‌دهیم، معلوم است. تحرک خبرنگاری لازم است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین