کد خبر: ۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۰
نماینده دشتی و تنگستان:

احمدی‌نژاد می‌خواهد با این سخنان دولت را تبرئه کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدمهدی پورفاطمی، نماینده دشتی و تنگستان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب درباره سخنان رئیس‌جمهور در خصوص بهبود وضع معیشتی مردم گفت: «به نظرم احمدی‌نژاد نظر شخصی خودش را گفته است اما وضعیت مردم با این قیمت برنجی که امروز 5 هزار تومان است با قیمت برنج 700 تومان که در دولت گذشته بوده را مقایسه کنید که در گذشته وضع مردم بهتر بوده یا الان»؟

وی افزود: «متاسفم که با گفتن این حرف‌ها از مشکلات مردم می‌گذارند و وقتی که رئیس‌جمهور می‌داندکه مردم تحت فشار اقتصادی هستند و بعد می‌گوید که وضع مردم خوب است. با این وضعیت چه کسی باید مشکلات مردم را حل کند».

نماینده دشتی و تنگستان اظهار داشت: «اکنون 780 هزار تومان در تهران زیر خط فقر اعلام شده است و کدام کارمند 780 هزار تومان حقوق می‌گیرد که بالای خط فقر باشد».

وی ادامه داد: «به نظرم احمدی‌نژاد با این سخنان می‌خواهد دولت را تبرئه کند و این مسائل را مطرح می‌کند».

پورفاطمی تصریح کرد: «رئیس‌جمهور قطعاً از وضعیت جامعه بی‌خبر نیست و شاید مشاورانش اخبار نادرستی در اختیارش می‌گذارند که اینگونه سخن می‌گوید».

وی در پایان گفت: «در دولت خاتمی خیلی وضع مردم خوب بود و مردم دارای آسایش و آرامش بودند و اصلاً دوران خاتمی با دوران احمدی‌نژاد قابل مقایسه نیست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین