کد خبر: ۷۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

زمینه های اجرای اصل 44 فراهم شود

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب : حجت‌الاسلام و المسلمین نیازی گفت: طولانی بودن فرآیند قانونگذاری، ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها،نظام بوروکراسی حاکم بر کشور و برداشت‌های مختلف از قوانین، اجرای سیاست‌های اصل 44 را با کندی و موانع مواجه کرده است. 

به گزارش خبرنگار سرویس حقوقی آفتاب، رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: «سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در 2 مرحله (در خرداد 84 و تیر 85) ابلاغ شد و برای تحقق این سیاست‌ها لازم بود تا زمینه‌های اجرای آن فراهم شود». 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که بی‌ثباتی قوانین و مقررات در کشور باعث فرار سرمایه و سرمایه‌گذاران از کشور می‌شود گفت: «همچنین در برخی از سیاست‌های مهمی که سرمایه‌گذاران نسبت به آن حساس هستند مشاهده می‌شود که بین دستگاه‌ها تعارض و ناهماهنگی وجود دارد». 

حجت‌الاسلام و المسلمین نیازی در ادامه نظارت کامل، کارآمد و مقتدر را مهمترین ضمانت اجرای قوانین کشور برشمرد.

 وی گفت: «سازمان بازرسی کل کشور طبق وظایف نظارتی خود، قانون برنامه چهارم توسعه و میزان انحراف از این برنامه را رصد می‌کند». 

 نیازی افزود: «اگر در اجرای سیاست‌های اصل 44  مزاحمت‌ها و مانع‌تراشی‌های عمدی صورت گیرد باید با آن برخورد شود». 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان اظهار داشت: «این سازمان همایش چگونگی نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی را در تیر ماه سال جاری با حضور 18 دستگاه برگزار خواهد کرد». 
 




 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین