کد خبر: ۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۰
در پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نطام به همایش روابط عمومی الکترونیک تاکید شد؛

اعتماد سازی برای مدیران،از الزامات توسعه روابط عمومی‌ها است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: روز پنجشبه  26 اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه «سومین همایش روابط عمومی الكترونیك» با تجلیل از دكتر سید رضا عاملی استاد پیشگام حوزه روابط عمومی الكترونیك  برگزار شد. آیت الله هاشمی رفسنجانی برای این همایش پيامي صادر نمودند كه متن پيام ايشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم اردیبهشت ماه را که به عنوان روز روابط عمومی نامگذاری شده است،به استادان،دانشجویان،مدیران و کارشناسان «روابط عمومی» تبریک می گوییم. 

روابط عمومی مبتنی بر اصول حرفه ای و اخلاقی، به عنوان دانشی کارآمد و موثر از توانی بالا برای ایفای نقش برجسته در ارتقای مناسبات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برخوردار است. مشکلات و پیچیدگی های مدیریت بر سازمان ها، اتکای بیش از پیش به علوم و اصول روابط عمومی را برای یافتن راه های برون رفت از مسایل، اجتناب ناپذیر کرده است. 

انتظار از «روابط عمومی» برنامه ریزی، تصمیم سازی، تصمیم گیری و ارایه راه حل است این انتظار به خوبی مورد توجه برخی از مدیران هوشمند و موفق قرار گرفته است. 

نیم نگاهی به کارنامه سازمان های پیشرفته، از توجه خاص مدیران آنها به« روابط عمومی» و بهره گیری از توانمندی های آن حکایت می کند . 

طبیعی است ایفای چنین نقش ارزنده ای توسط روابط عمومی ها و دستیابی به چنین جایگاه فاخری، مستلزم فراهم کردن ساز و کارهای کلان از یک سو و ایجاد اعتماد از سوی دیگر است . اولی وظیفه قوای قانونگذاری ، اجرایی و قضایی است که چگونه با وضع قوانین ، تخصیص بهینه منابع و نظارت ، زمینه فعالیت مناسب را برای روابط عمومی فراهم کنند و دومی بر عهده فعالان روابط عمومی است که چگونه با بهره گیری صحیح از دانش ، تخصص و منابع در اختیار ، اعتماد بیشتر مدیران جامعه را بدست آورده‌اند. دراین مسیر،ابزارو فن آوری های نوین نیز به کمک روابط عمومی ها آمده است تا با سرعت بیشتر ، دقت بالاتر و گستردگی وسیع تری وظایف خود را انجام دهند . 

استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک به عنوان هدف اصلی این همایش اعلام شده است ، با بهره گیری از دانش و تجارب اساتید ، مسیر تحقق این هدف را هموارتر کنید . البته انتخاب و معرفی استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک موید توجه به این موضوع است . امیدوارم تلاش هایتان مستمر و منتج به تحقق اهدافتان شود .

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین