کد خبر: ۷۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۳

تیموریان: برای تیم ملی برنامه‌ای ندارم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس ورزش: بعد از ماجراهای وحید هاشمیان و حضور نیافتن این بازیکن در مقدماتی جام جهانی، حالا آندرانیك تیموریان ملی پوش ایرانی باشگاه «بولتون واندررز» هم اعلام کرده هیچ برنامه ای برای حضور در اردوهای ملی ندارد و در انگلستان خواهد ماند تا کارهای شخصی اش را پیگیری کند. 

اگر چه بازیکنان در مورد زندگی ورزشی خود مختار هستند ولی این نحوه برخورد با مقوله ملی آنهم از سوی بازیکنانی که آنچنان افتخاری با پیراهن ملی کسب نکرده‌اند دور از تصور است.

با تصمیمات جدیدی که بازیکنان در مورد بازی یا عدم بازی در تیم ملی می گیرند و به راحتی اعلام می‌کنند که در اردوهای ملی حضور نخواهند داشت، بیشتر به تفاوت دیدگاه بازیکنان کنونی و گذشته در مورد تیم ملی پی می بریم. 

شاید  تیموریان باید کمی به دیدگاه دیوید بکام انگلیسی در مورد تیم ملی انگستان نگاه کند که در ٱستانه سی و چهار سالگی چگونه با تلاشی مضاعف، کاپلو را وادار کرد تا نامش را بار دیگر در فهرست تیم ملی کشورش قرار دهد. 

حال تیموریان از زیر بار اردوی تیم ملی شانه خالی می‌کند و رسیدگی به کارهای شخصی‌اش در بولتون را به تیم ملی ایران ترجیح می‌دهد.

باور این مساله دشوار است که این بازیکن در مورد تیم ملی کشورش اینگونه فکر می کند. حالا باید منتظر تصمیم دایی در این باره باشیم.

تیموریان در گفتگو با ایرنا در انگلستان گفت: «برنامه ای برای شركت در اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران در اردبیل ندارم و قصد دارم تا مدتی برای حل مشكلات شخصی ام در انگلیس باقی بمانم».

مدافع و هافبك دفاعی باشگاه بولتون در ادامه با اشاره به وجود مذاكراتی كه بین باشگاه‌های مختلف اروپایی با او و نماینده‌اش در جریان است اضافه كرد: «هنوز هیچ چیز درباره تیم آینده ام مشخص نیست».

تیموریان خبر اخیر برخی رسانه‌های انگلیسی درباره مذاكره باشگاه ساندرلند با خود را تكذیب كرد و افزود: «من چنین مذاكراتی نداشته ام ولی ممكن است نماینده من با آنها گفت و گو كرده باشد».

این درحالی است كه،تعدادی از رسانه‌های خبری محلی در شمال انگلیس روز دوشنبه از علاقه روی كین سرمربی ساندرلند و پیشنهاد دو میلیون پوندی این تیم به این ملی پوش ایرانی خبر داده بودند.

وی همچنین درباره باشگاه بعدی خود اظهار داشت: «قطعا می‌خواهم فصل آینده در یك تیم اروپایی بازی كنم ولی تصمیم نهایی ام را پس از پایان همه لیگ‌های اصلی اروپایی خواهم گرفت».

ملی پوش ایرانی بولتون تصریح کرد: «علاوه بر لیگ برتر انگلیس ، از چند تیم در دیگر لیگ‌های عمده اروپایی نیز پیشنهاد دارم ولی برای پذیرش هیچ یك از این پیشنهادها عجله‌ای ندارم».

تیموریان افزود: «احتمال كمی دارد كه در بولتون بمانم ولی هنوز همه چیز با این تیم تمام نشده و باشگاه رسما نظر و پیشنهاد خود را برای فصل بعد به من ابلاغ نكرده است» .

این ملی پوش ایرانی كه در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر در بولتون خوش درخشیده بود، علت نیمكت نشینی طولانی خود به خصوص در نیم فصل دوم این لیگ را تعویض سام آلاردایس سرمربی موفق بولتون و عدم تطابق سلیقه‌های مربیان بعدی با بازی وی عنوان كرد.

وی ضمن ادای احترام به نظر مربیان تیمش در عدم استفاده از او تاكید كرد: «من در تمرین‌ها با قدرت كامل شركت كردم و در هر بازی نیز كه حضور داشتم در حد توقعات تیم ظاهر شده و معتقدم از دیگران چیزی كم نداشتم ».

ملی پوش ایرانی بولتون تاكید كرد: «قصد دارم تا فصل آینده در هر تیمی كه عضویت می‌یابم حق خود را از فوتبال اروپا بگیرم و یك بار دیگر توانایی های خود را به هواداران ثابت كنم».

وی همچنین احتمال بازگشت خود به لیگ برتر فوتبال ایران و حضور در یك باشگاه ایرانی را در حال حاضر منتفی دانست و افزود:«فعلا برای چنین اقدامی زود است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین