کد خبر: ۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۱
منتخب مردم مینودشت و کلاله در مجلس هشتم خبرداد:

تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس هشتم

اولین اولویت مجلس کنترل تورم و گرانی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منتخب مردم مینودشت و کلاله در مجلس هشتم گفت: «ما تحت عنوان حزب اعتدال و توسعه، فراکسیون تشکیل نمی‌دهیم ،بلکه قصد داریم «فراکسیون‌ اعتدال» را در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل دهیم». 

سید نجیب حسینی منتخب مردم مینودشت و کلاله در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌مجلس هشتم گفت: «درصددیم که فردی را انتخاب کنیم که مورد تایید همه نمایندگان مجلس بوده و با رای قاطعی در میان نمایندگان انتخاب شود تا شاهد مجلس مقتدری باشیم که در مسائل داخلی و خارجی کشور به جد تاثیرگذار باشد».

وی افزود: «رئیس‌مجلس هشتم باید چهره‌ای ملی باشد،در سطح بین المللی خوشنام باشد، سوابق اجرایی درخشانی داشته باشد و از یک بینش بالای سیاسی برخوردار باشد و از همه مهمتر بتواند جایگاه مجلس را طبق فرموده امام که "مجلس در راس امور است" محقق کند».

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه درباره حکم اخیر رئیس‌جمهور برای علی لاریجانی و دیدار محرمانه لاریجانی با احمدی‌نژاد اظهار کرد: «حکم آقای لاریجانی که مربوط به توسعه استان قم است و یک مقوله‌ کاری است و درباره دیدار لاریجانی با احمدی‌نژاد به نظرم این دیدارها اثری بر روی نمایندگان مجلس ندارد، زیرا نمایندگان مجلس دنبال یک رئیس مقتدر هستند. چون اگر رئیس یک مجلس مقتدر باشد نمایندگان هم در عرصه ملی اقتدار لازم را خواهند داشت».

وی در خصوص اولویت‌های کاری مجلس هشتم نیز گفت: «اولین اولویت مجلس کنترل تورم و گرانی است. مجلس باید با یک برنامه‌ریزی مناسب زمینه افزایش تولید در کشور را فراهم کند و همچنین باید با یک سیاست‌گذاری احساس امنیت را برای سرمایه‌داران فراهم کند که آنها به راحتی بتوانند سرمایه‌شان را وارد کشور کرده و برای فعالیت در کشورمان احساس امنیت کنند».

حسینی ادامه داد: «60 درصد جمعیت ما زیر 30 سال است و این افراد همگی نیازمند کار هستند. ما امیدواریم در مجلس هشتم با یک برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم مشکل جوانان را حل کنیم».

منتخب مردم مینودشت و کلاله در مجلس هشتم تصریح کرد: «مجلس هشتم باید در راستای چشم‌انداز 20 ساله، برنامه توسعه پنجم را تصویب کند و همچنین در بحث بودجه نیز باید سعی کنیم بودجه سنواتی را در جهت تحقق سند چشم‌انداز تدوین کنیم».

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال وتوسعه در خصوص اینکه آیا فراکسیون حزب اعتدال و توسعه در مجلس هشتم تشکیل خواهد شد گفت: «ما تحت عنوان فراکسیون اعتدال و توسعه فراکسیون تشکیل نمی‌دهیم،بلکه قصد داریم که فراکسیون «اعتدال» را در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل دهیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۸
0
0
رپيس جمهور حق تعيين فردي كه توسط مردم به نمايندگي مجلس برگزيده شده و صدور حكم براي وي را ندارد. همچنين نماينده مجلس نيز فقط از رپيس مجلس يا رپيس كميسيون ميتواند حكم دريافت نمايد. آقاي احمدي نژاد و آقاي لاريجاني در اين مورد متخلف هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین