کد خبر: ۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۹
حداد عادل در گفتگوی اختصاصی با آفتاب:

تصمیم مجلس هشتم را محترم می‌شمارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد عدم کاندیداتوری خود برای هیات مدیره فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: «چون مسئولیت اداره مجلس هفتم را به عهده داشتم، صحیح نبود که برای هیات مدیره فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم کاندیدا شوم».

غلامعلی حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی آفتاب در حاشیه کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر عدم کاندیداتوری خود برای هیات مدیره موقت فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم اظهار داشت: «اصولاً کسی که مسئولیت ریاست‌مجلس را برعهده دارد، باید با همه جناح‌ها و فراکسیون‌های مجلس ارتباط داشته باشد،‌بر همین اساس بنده در طول چهار سال گذشته با اینکه عضو فراکسیون اصولگرایان بودم مسئولیتی در این فراکسیون نپذیرفتم، تا بتوانم به وظایفم در اداره مجلس و مدیریت همه جناح‌ها بهتر عمل کنم».

حداد عادل افزود: «پیدا است چون این مسئولیت بر عهده من بود ،صحیح نبود که در انتخابات هیات مدیره، ولو موقت، برای فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم شرکت کنم. علت اینکه من در این انتخابات شرکت نکردم، همین بود».

ریاست مجلس هفتم در پاسخ به سووال دیگری درباره برگزاری جشن 60 سالگی تاسیس رژیم صهیونیستی و ادامه حیات این کشور، اظهار داشت: «در مورد رژیم صهیونیستی همانطور که من در نطق پیش از دستور سه‌شنبه در مجلس گفتم، در واقع این جشن، جشن 60 سال ظلم و بی‌عدالتی و توطئه و قتل‌عام مردم بی‌پناه است. مردم بی‌گناهی که صاحبان اصلی این سرزمین بوده‌اند. اگر ششصد سال این ظلم ادامه پیدا کند و صدبار هم آنها جشن بگیرند مسلمان‌های جهان از حق خودشان نخواهند گذشت و اسرائیل مشروعیت پیدا نخواهد کرد و انشاءا... فلسطین به صاحبان اصلی آن برخواهد گشت».

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس هشتم در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر بحث‌های مطرح شده در مورد ریاست مجلس آینده گفت: «مجلس هشتم تصمیم می‌گیرد و هر تصمیمی که مجلس هشتم بگیرد ما باید آن را محترم بشماریم و مشکلی هم نخواهیم داشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین